fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האח הגדול מגיע לקרית חיים

החל חיבורן של מצלמות הפרוסות ברחבי הקריה למוקד רואה של עיריית חיפה
מצלמות אבטחה במעלות
מצלמות אבטחה

כחלק מיעדי תכנית "עיר ללא אלימות", להרחיב את מערך המצלמות הפרוסות ברחבי העיר, החל השבוע חיבורן של מצלמות נוספות ברחבי קרית חיים. כיום פרוסות ברחבי העיר חיפה כ-500 מצלמות המחוברות למוקד ולאחר קבלת האישורים הנדרשים החל בימים האחרונים תהליך חיבורן של מצלמות נוספות ברחבי הקריה.

כחלק מפעולות התכנית, נפרס בהדרגה מערך של מוקדי שליטה הכולל מצלמות טלוויזיה במעגל סגור ברחבי העיר. תכליתו של המערך לתרום להגברת תחושת הביטחון האישי של תושבי העיר. התקנת מצלמות בקרה ומעקב ברחבי העיר וחיבורן למוקד העירוני, לצד רישות פארקים וגנים ציבוריים והצבת שלטים במקום, המציינים כי האזור מצולם, מגבירים את תחושת הביטחון של תושבי העיר ומבקריה ומצמצמים באופן משמעותי את תופעות האלימות, הוונדליזם והשחתת הרכוש ברחבי העיר. המצלמות מחוברות למוקד רואה, אשר מאויש 24 שעות ביממה במשך כל ימות השנה ומאפשרות תגובה מהירה ומידית לכל אירוע בזמן אמת.

"הפעלת המצלמות מהווה חלק נוסף ממכלול הפעולות השוטפות להן אחראית תכנית 'עיר ללא אלימות' לאורך כל ימות השנה, זאת מתוך מטרה להפחית את מקרי האלימות ברחבי העיר ולהגביר את תחושת הביטחון בקרב התושבים", אמרה השבוע סגנית ראש העיר חיפה יוליה שטראים. " פעולות אלו כוללות, בין השאר, הפעלת מדריכי מוגנות בעשרות בתי ספר ברחבי העיר, מעורבות במרכזי הנוער והמתנ"סים, ליווי סיירות הורים ועוד. אני משוכנעת כי חיבור המצלמות יקדם אותנו צעד נוסף בדרך למניעת מרבית מקרי האלימות בעיר ומזמינה את התושבים לקחת חלק פעיל בתהליך ולדווח על כל מקרה אלימות למוקד 106 של העירייה".

תכנית "עיר ללא אלימות" היא מודל עבודה עירוני להתמודדות מערכתית עם כל סוגי האלימות. מטרת התכנית היא להפחית באופן משמעותי והדרגתי את תופעות האלימות, העבריינות והפשיעה, הגברת תחושת הביטחון האישי של התושבים, ייסוד תשתית עירונית להתמודדות יעילה עם אלימות מסוגים שונים ועבריינות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות