fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אשה לאשה

עמותת "לתת עתיד" המסייעת לנשים בקשיים כלכליים לצאת לעצמאות כלכלית, קיימה אמש בחיפה את כנס הצפון הראשון לעידוד יזמות נשית. "חצי ממנהלי רשת קניוני עופר הן נשים, פשוט כי הן טובות", אמרה ליאורה עופר
מחזקת נשים. ליאורה עופר צילום: מיכל גילת
מחזקת נשים. ליאורה עופר צילום: מיכל גילת

אמש, ראשון,  התקיים בחיפה כנס הצפון לעידוד יזמות נשית של עמותת 'לתת עתיד' במסגרתו הגיעו נשות עסקים ישראליות בכירות בראשותה של ליאורה עופר לקדם יזמות נשית בקרב נשים הנמצאות במצוקה כלכלית.

"בחינוך שקיבלתי כילדה נאמר לי שישנם תפקידים לגברים ויש תפקידים לנשים ואני יועדתי להיות עקרת בית", הסבירה עופר, "לא הייתי מסוגלת לסבול את זה שהשכל שלי לא נחשב, היה לי את הסבלנות והסקרנות להבין דברים למרות שאלו לא דברים שלימדו אותנו בבית הספר. אני אומרת לכן בכנות שכל אחת יכולה להצליח, את רק צריכה לרצות את זה מספיק – יש מחיר שצריך לשלם כדי להצליח וצריכים לדעת לשלם את המחיר הזה".

מחזקת נשים. ליאורה עופר צילום: מיכל גילת
מחזקת נשים. ליאורה עופר צילום: מיכל גילת

עוד הוסיפה עופר ואמרה: "היום בקניוני עופר ישנן 50 אחוז מנהלות, זה לא קרה כי הן נשים אלא פשוט כי הן היו טובות, אין ספק שלהקים עסק זה דבר מפחיד אבל לכל אישה מגיע להצליח". חוץ מעופר, השתתפו בכנס נשות העסקים חלי ממן, שרון איילון ואפרת גילת.

יעל עובדיה, מנכ"לית עמותת 'לתת עתיד' : "העמותה נותנת לנשים את כל הכלים בשביל להצליח, אנו מעניקים לנשים בתכנית סיוע ע"י מנטורים מתנדבים והלוואות לפתיחת עסק. כבר היום ישנן מאות נשים שעוברות את התהליך ובשנה הבאה יהיו לנו אלף נשים אשר יעמדו בזכות עצמן ויגידו שבזכות העסק הצלחנו לצאת מהמצוקה ולעזור למשפחתי. אלף נשים אשר מקימות עסקים זו תרומה משמעותית לכלכלת ישראל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות