fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני חייב להציל את אשתי"

פנינת זיסו- לוי
פנינת זיסו- לוי (צילום: אפרת פראנק)

פנינית זיסו-לוי, אם לארבעה מקרית חיים, נאבקת על חייה לאחר ששתי כליותיה הפסיקו לתפקד. לוי חייבת לעבור השתלת כליה בחו"ל שעשויה להציל את חייה, אלא שלשלם כך היא זקוקה ל-200 אלף דולר. ומה שנותר לאבי, בעלה, לעשות הוא לצאת למבצע גיוס כספים שישאיר את אשתו בחיים

מחר ב"הד הקריות": נרתמים להציל את פנינית

"אי אפשר לתאר מה עובר על משפחתי. אני מסתכל על אשתי שפעם היתה שמחה וקורנת והיום היא בוכה ושבורה, ואני לא יודע איך לעזור לה. אני מבקש שתעזרו לי להציל אותה", כך אומר אבי לוי שיושב ליד מיטתה של אשתו ומרגיש שהוא חייב להילחם בחוסר האונים ולעשות הכל כדי להציל את אשתו שזקוקה להשתלת כליות.

פנינית זיסו-לוי, בת 38 מקרית חיים, סובלת בשנים האחרונות מאי תפקודי כליות ועוברת שלוש פעמים בשבוע דיאליזה במכון פרטי סמוך לביתה. מחלת הכליות גבתה ממנה גם חצוצרה ושחלה. לפני מספר ימים חזרה לביתה אחרי ניתוח חירום, וכעת רק השתלת כליה יכולה להציל אותה לצד טיפולי דיאליזה. עלות ניתוח ההשתלה בחו"ל מגיעה ל-200 אלף דולר, סכום שבעלה אבי הבטיח לעצמו לעשות הכל על מנת להשיגו.

פנינית ואבי לוי
פנינית ואבי לוי (צילום: אפרת פראנק)

בת מצווה ללא אמא
לבני הזוג לוי יש ארבעה ילדים: בני 16, 12, 10 ותשע. 16 שנים הם נשואים. ב-31 בדצמבר, בתם חגגה בת מצווה באולמי נתקה. פנינית השקיעה, רצתה להיות במיטבה בערב השמחה. לשם כך היא החלה את הבוקר בטיפול דיאליזה כדי שתוכל לעמוד על רגליה. כולם התרגשו לקראת הערב המיוחל. אלא שכוחה של האם הנרגשת לא עמד לה והיא איבדה את הכרתה. היא הובהלה לבית החולים רמב"ם, שם עברה ניתוח חירום לאחר שהטחול בגופה התפוצץ. למרות מצבה של האם שאושפזה בטיפול נמרץ, המשפחה החליטה לקיים את האירוע.

"לא סיפרתי לילדה כלום, כי היא לא רצתה לקיים את האירוע גם ככה בלי אמא שלה", מספר אבי, "היא כל הזמן שאלה 'איפה אמא שלי'. רק בתשע וחצי בערב אחרי שרקדה סיפרתי לה שאמה עברה ניתוח קשה והילדה לקחה את זה מאד קשה. יש לנו ארבעה ילדים שצריך לדאוג להם ואנו חיים בדירה בקומה שנייה, כעת אנחנו מנסים לעבור לדירה בקומה ראשונה, כי פנינית אינה מסוגלת לעלות במדרגות יותר".

"בואו נחזיר לפנינית את החיוך"

אירועי ההתרמה להצלת חייה של פנינית ב-9 בפברואר, יום שלישי, יתקיים מופע סטנד-אפ, בשעה 19:30, באולמי כינורות. בתוכנית: צמד שיניים, אלון נהרי השלישי, גד וילצ'רסקי, עופר חזון ופרויקט טווח ארוך. הערב בהנחייתו של איציק בוז'ו מאפקט המוסיקה. עלות כרטיס: 100 שקלים.

ב-24 בפברואר תתקיים הצגת ילדים בתיאטרון הצפון. בתוכנית: הצמד שי ורועי, גילי בא לבקר וליאור קוסם מהאגדות. עלות כרטיס: 50 שקלים. לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים נא לפנות לעדן, טל': 7531313-053, או בעמוד הפייסבוק "מתגייסים להצלת חייה של פנינית זיסו". לתרומות: בנק הדואר, מספר חשבון: 3514684, סניף 001 מוטב: אברהם זיסו

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות