fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלמונים הניחו חולדה מתה על שער ביתה של סופי נקש

שבוע לפני מקרה החולדה, ובשני מקרים נפרדים, ריססו לה על המכונית כתובות נאצה באמצעות חומר שומני
סופי נקש
התעוררות. סופי נקש (צילום: אפרת פראנק)

בסוף השבוע שעבר חזרה נקש לביתה בשעת צהרים, כדי להכין ארוחת צהרים לילדיה שהיו אמורים לחזור מבית הספר. "התקרבתי לשער וראיתי שמשהו תלוי עליו, חשבתי שזו שקית קטנה ושחורה. כשהתקרבתי, קיבלתי חום. ראיתי חולדה שנתלתה הפוכה מהזנב, מתה. הייתי המומה. הילדים היו צריכים לחזור מבית הספר ומיד נכנסתי לפעולה, לבשתי כפפות ופיניתי את החולדה לפח ושטפתי את השער עם אקונומיקה".

מסתבר שזוהי לא הפעם הראשונה בה פועלים באלימות כזו מול נקש. שבוע לפני מקרה החולדה, ובשני מקרים נפרדים, ריססו לה על המכונית כתובות נאצה באמצעות חומר שומני.

"בפעם הראשונה חיברו לי שמות מיוחדים שמתחרזים עם 'יונה' בחומר שומני שלא הצלחתי להוריד מהמכונית ונאלצתי ללכת לשטיפה מיוחדת ובפעם השנייה כתבו על המכונית עם גריז", סיפרה נקש, "עכשיו אני בחופשה עד הבחירות ולכן חזרתי הביתה לפני שהילדים חזרו מבית הספר. יש לי ילדות קטנות בבית, מה היה קורה לו היו חוזרות לפני מבית הספר הביתה? מאותו מקרה אני משתדלת לחזור הביתה עשר דקות לפני שהן חוזרות. בואו ניכנס לפרופורציות, מדובר בבחירות למועצת העיר. אני כבר לא יודעת מה לחשוב. בהתחלה כתבו לי על המכונית ואחר כך החולדה המסכנה שקיפדה את חייה בגלל הבחירות בקרית חיים, אז אי אפשר לדעת מה יקרה הלאה וזה לא נעים בכלל".

נקש מדברת על ההתלהמות של פעילי הסיעות השונות נגדה ולא מבינה למה מערכת הבחירות צריכה לרדת לפסים של אלימות מילולית או מעשי נאצה. "עד הבחירות מעולם לא קרו לי כאלה דברים. יש לי משפחה וילדים, שיישארו גם אחרי הבחירות ואני לא מבינה מה עלה לאנשים בראש. אני לא הולכת להתעשר מהחברות במועצה, אני הולכת לעשות את זה בהתנדבות, יש לי עבודה ובית. אני באה ממקום של עשייה ולא מצליחה להבין את המעשים האלה. אנשים לא מבינים שכל ההתלהמות הזו לא עושה טוב לאף אחד?".

» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים למועצת העיר חיפה

סופי נקש
אי אפשר לדעת מה יקרה הלאה. סופי נקש (צילום: אפרת פראנק)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות