fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית ביאליק מואשם בסחיטת נערות ליווי

אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

כתב אישום הוגש השבוע בבית משפט המחוזי בחיפה, נגד תושב קרית ביאליק, הנאשם בקשר לפשע, סחיטה באיומים, סחיטה בכוח, שוד בנסיבות מחמירות, שיבוש הליכי משפט וניסיון חטיפה. מכתב האישום עולה, כי במהלך חודש ינואר, הזמין הנאשם שירותי ליווי לקרית ביאליק ובהמשך הגיעה נערת ליווי למקום, יחד עם נהג המספק לה שירותי הסעות.

עו"ד יוני דדון
עו"ד יוני דדון (צילום: עצמי)

הנהג ליווה את נערת הליווי אל תוך הבניין, אך בכניסה, הבחין בחבורת גברים נוספים שהמתינה במקום. הנהג החל להימלט מהמקום מחשש שהחבורה מתכוונת לפגוע בו. על פי כתב האישום, תפס הנאשם את הנהג, בעוד החבורה תוקפת אותו בכל חלקי גופו בבעיטות ואגרופים וריססו על פניו גז מדמיע. כשנפל הנהג על הרצפה, המשיכו להכות בו. לאחר מכן גררו אותו לכיוון הרכב ובהמשך גנבו מהנהג ומהרכב מסמכים שונים וסכום של 2500 שקלים, מתוכם החזירו לנהג 100 שקלים עבור הנסיעה.

מכתב האישום עולה, כי במהלך האירוע שמרו חלק מהגברים במקום על נערת הליווי ומנעו ממנה לצאת מהרכב. הנאשם אף דרש ממנה את מכשיר הטלפון הנייד שלה ומנע ממנה להזעיק עזרה, תוך כדי שחבריו תוקפים אותה בפניה. בהמשך, אחז הנאשם בסכין ואיים על הנהג ונערת הליווי כי עליהם לשלם סכום של 2000 דולרים בתחילת כל חודש. הנאשם אף מסר לנהג מספר טלפון ודרש ממנו לעדכן אותו בנושא. הנאשם אף איים על השניים שלא יערבו את המשטרה בנושא. בכתב האישום צוין, כי כתוצאה מהמעשים, נגרמו לנהג חבלות רבות.

מכתב האישום עולה עוד, כי לאחר מכן העביר הנהג את המסר לבעלה של נערת הליווי ולאחר מספר ימים צלצל נציג הזוג לנאשם, שהזדהה בפניו בשם בדוי. במהלך השיחה, קבעו השניים להיפגש בסטקיה בקרית ים. כתב האישום מתאר, כי הפגישה התקיימה באווירה מאיימת, כשגברים מטעמו של הנאשם עומדים מסביב לשולחן בצורה מטילת אימה, כדי להבהיר לנערת הליווי, שכעת צריכה לשלם מדי חודש סכום של 4000 דולרים, אחרת יקנסו אותה בסכום של 100 אלף דולרים.

למחרת צלצל הנאשם לנציג נערת הליווי והודיע לו כי ברצונו להיפגש עמו באותו מקום. במהלך הפגישה, מסר הנציג לנאשם שנערת הליווי ובעלה לא מוכנים לשלם להם. הנאשם כפה על הנציג להיכנס לרכבו, הוא תפס אותו בבגדיו, היכה וקילל אותו והורה לו להיכנס לרכב בניגוד לרצונו. בשלב מסוים, הצליח הנציג להשתחרר ולהימלט רגלית מהמקום.

בדיון שהתקיים השבוע בבית משפט המחוזי בחיפה, טענן סניגורו של הנאשם עו"ד יוני דדון, שעדיין לא עיינו בחומר הראיות וביקש לדחות את הדיון, כדי לאפשר לו ללמוד את חומר החקירה. השופט יחיאל לפשיץ אמר בהחלטתו כי חומר החקירה מצביע על תשתית ראייתית המספיקה לצורך המעצר, וקבע כי מעצרו של הנאשם יוארך עד להחלטה אחרת.

עו"ד יוני דדון מסר בתגובה: "למרשי אין כל קשר לחשדות שהוצגו בבית המשפט".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות