fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שובל טאצ': נשארו תשע דירות

שובל טאצ (הדמיה: אדריכל פישר אברי)

חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ, שבבעלותו של היזם משה מילר, מדווחת, כי הושלמו עבודות הביצוע של שלב א' בפרויקט היוקרה שובל טאצ' המוקם ברחוב מנשה פינת ערמונים בקרית ביאליק. העבודות כללו את בניית קומת המרתף/החניון התת קרקעי בשטח של כ-1000 מ"ר. הפרויקט מציע דירות מעוצבות, חבילת שדרוגים, מפרט עשיר במיוחד וכן וילה יוקרתית עם מטבח מפואר, תריסי אור בכל הדירה, ריצוף 90 על 90, גינה גדולה ומרווחת ומיזוג אוויר בכל הדירה.

שובל טאצ' מציע 38 דירות, בהן דירות ארבעה וחמישה חדרים ודופלקס של שבעה חדרים בשטח של כ-160 מ"ר. כל הדירות מתאפיינות ברמת גימור גבוהה, כלים סניטריים איכותיים, מזגן מיני מרכזי, מרפסת בריצוף דמוי דק, הנמכות תקרה ועוד הפתעות עיצוביות.

שובל טאצ (הדמיה: אדריכל פישר אברי)
שובל טאצ (הדמיה: אדריכל פישר אברי)

הבעלים ויו"ר קבוצת שובל משה מילר: "יתרונה המובהק של קבוצת שובל הוא בהיותה גם חברה יזמית וגם חברה מבצעת, דבר המביא ביטחון ושקט לרוכשים".

מנהל חטיבת היזמות בקבוצת שובל ישי רוט: "פרויקט שובל טאצ' ממוקם באחד האזורים האסטרטגיים של קרית ביאליק, מרחק הליכה של דקות ספורות מהקריון, על טיילת שמעון פרס וצמוד לגני שעשועים ובתי ספר. סיימנו את בניית החניון ואנו נמצאים בקצב מכירות מעולה".

מנהל הפרויקט של החברה אינג' יורם וינטרוב: "קצב העבודה הוא מעולה ואנו אף מקדימים את לוחות הזמנים המתוכננים בזכות שיטות ביצוע מיוחדות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות