fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: פנטהאוז על קומה שלמה בכ-2.5 מיליון שקלים

חברת הבנייה חסקי אלון משווקת פרויקט בנייה ייחודי ברחוב יהודה 3 בשכונת סביניה הוותיקה בקרית ביאליק במסגרת פרויקט תמ"38 שעיקרו חיזוק מבנים כנגד רעידות אדמה
הדמיה של פרויקט תמ"א 38 ברחוב יהודה בקרית ביאליק (באדיבות חסקי אלון)
הדמיה של פרויקט תמ"א 38 ברחוב יהודה בקרית ביאליק (באדיבות חסקי אלון)

חברת הבנייה חסקי אלון משווקת פרויקט בנייה ייחודי ברחוב יהודה 3 בשכונת סביניה הוותיקה בקרית ביאליק במסגרת פרויקט חיזוק מבנים כנגד רעידות אדמה- תמ"א 38. בפרויקט ייבנו 7 יח"ד דיור חדשות על בניין ישן. דירות: 4-5 חדרים החל מ-1.28 מיליון שקלים, ומגה פנטהאוז ענק על קומה שלמה.

יחידות הדיור החדשות ייבנו בבנייה חדשה, שהייחודיות והבידול מפרויקטים חדשים לבנייה הן בדירות גדולות במיוחד, חדרים ענקיים ותקרות גבוהות, שכיום כבר לא נבנות בבנייה קבלנית חדשה. הבנייה תחל בעוד כחודשיים, לפרויקט ניתן אישור להיתר בנייה מהועדה המקומית לתכנון ובנייה בקריות.

הדמיה של פרויקט תמ"א 38 ברחוב יהודה בקרית ביאליק (באדיבות חסקי אלון)
הדמיה של פרויקט תמ"א 38 ברחוב יהודה בקרית ביאליק (באדיבות חסקי אלון)

גולת הכותרת של הפרויקט הוא פנטהאוז ענק, 366 מ"ר, על קומה שלה, 6 חדרים, עם מרפסת של 165 מ"ר, ועוד שתי מרפסות כ-20 מ"ר מחדרים נוספים. הפנטהאוז מעוצב ברמה גבוהה ביותר, ובכניסה יעוצב פטיו מרהיב עם צמחייה. הפנטהאוז מוצא למכירה ב-2.374 מיליון שקלים. בחבאה אומרים כי בהשוואה למחירי השוק הקיימים, זה מחיר זול מאד עובר התמורה למגורים בפנטהאוז יוקרתי.

היזם אלון חסקי מסביר: "הבניין ברחוב יהודה 3 יהיה חזק ועמיד בפני רעידות אדמה, התוצר של הפנטהאוז נובע מחוקי תכנון ובנייה של תמ"א 38 כאשר מתיישבים על בית ישן והתוספת של הבנייה החדשה הם 2 וחצי קומות. הפרויקט מגלם את כל היתרונות בשוק הדיור ומתאים זוגות צעירים ומשפרי דיור שמבינים את היתרון בדירות גדולות ומרווחות ברמת בנייה וגימור הגבוהה ביותר בשוק.

"המיקום של הפרויקט בשכונת סביניה הוותיקה, אחד המקומות המבקשים למגורים בקריות, אזור אין בו מגרשים או עתודות קרקע. במרחק של 3 דקות מצומת צבר ומרכז סביניה וכן סביבה טובה למגורים עם גני ילדים, פארקים ובתי ספר. הבנייה עשויה להימשך כשנה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות