fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כלב פיטבול שהוחזק שלא כחוק תקף אישה בקרית ביאליק

אשה בת 70 מאושפזת במצב קשה לאחר שכלב מסוג פיטבול נשך אותה בכל חלקי גופה. בעליו של הכלב, נעל אותו בדירה וברח. השיטור המשולב חילץ אותו מהדירה יחד עם בעלי חיים נוספים. הכלב לא היה מדווח כלל לרשויות. לפני שעה קלה בעל הכלב הסגיר את עצמו למשטרה
כלב פיטבול שנלכד
כלב פיטבול שנלכד (צילום: פרטי)
כלב פיטבול שנלכד
כלב פיטבול שנלכד (צילום: פרטי)

אתמול בלילה (ראשון), סמוך לשעה 22:30, התרחשה תקרית חמורה ברחוב בורלא בקרית ביאליק. אישה כבת 71, הגיעה לבקר את חברתה,ולפני הכניסה לבית הותקפה על ידי כלב פיטבול שיצא מהבניין ללא ליווי, ללא מחסום פה וללא רצועה. הכלב התנפל על האישה, נשך אותה בכל חלקי גופה והשכיב אותה לקרקע. מזעקותיה הגיעו השכנים ועוברי אורח שניסו לגרור את הכלב. גם בעל הכלב ירד מדירתו עקב המהומה, הרכיב אותו על האופנוע ושניהם נמלטו מהמקום. השכנים הזעיקו את כוחות המשטרה, אמבולנס והתקבלה קריאה במוקד העירוני.

צוות ניידת טיפול נמרץ, סיירת הביטחון העירונית והשיטור המשולב הגיעו לזירה ומצאו את הנפגעת, אשר פונתה על ידי מד״א כרמל  במצב בינוני עד קשה לבית החולים רמב"ם. האישה סבלה מנשיכות וחבלות בכל חלקי גופה. תמונתו של בעל הכלב החשוד הועברה לכל הניידות והשיטור המשולב החל בסריקות. בסמוך לשעה שש בבוקר התקבל דיווח של השכנים על נביחות הנשמעות מהדירה. השיטור המשולב הגיע למקום, אך בעל הדירה לא פתח את הדלת.

לאחר קבלת אישור הפריצה, הוזמן מנעולן שפרץ את המנעול וכוחות המשטרה, פקחי העירייה ווהטרינר העירוני נכנסו לדירה ולכדו את הכלב. בעל הכלב לא נמצא במקום. בדירה נמצאו בנוסף לכל התוקף, גור כלבים מסוג אמסטף, תוכים וארנבים רבים. הכלב הפוגע נלקח להסגר על ידי השירות הווטרינרי העירוני. הכלב אינו רשום בעירייה ובעליו לא הסדיר לו רישיונות ופיקוח כחוק. בעבר החרימה העירייה לתושב זה כלב פיטבול מסוכן שהוחזק ברשות, וכן ללא אישורים כדין ומבלי שעבר סירוס.

ראש העירייה אלי דוקורסקי: " מדובר במקרה חמור ביותר ומזעזע ואני שולח איחולי החלמה מהירה לתושבת העיר שנפגעה באירוע. אני מודה לעובדי מחלקת הפיקוח והשירות הווטרינרי ולאנשי המשטרה על טיפולם המהיר לסייע לקשישה שהותקפה וכן על פעילותם ללכידת הכלב התוקף. העירייה תפעל למצות את הדין עם בעל הכלב ובמקביל תמשיך לבצע פעולות אכיפה יזומות על בסיס שוטף בנושא לכידת כלבים משוטטים ומדי שבוע נלכדים כחמישה כלבים. אני פונה לתושבי העיר לדווח לנו על כלבים משוטטים ו/או אימתניים. נא התקשרו למוקד העירוני 108".

 עדכון: לפני שעה קלה בעל הכלב הסגיר את עצמו למשטרה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות