fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צונאמי בבריכת ביאליק

ערן גורל, מאמן שחייני מכבי ביאליק ב-14 השנים האחרונות פוטר. גורל: "אין כאן שום החלטה מקצועית, ריסקו קבוצה". חבר הנהלת ביאליק חיים קויפמן מאשר את הידיעה: "צריך לרענן את הפעילות ולהמשיך הלאה". גורל לא מתכוון לשבת בחיבוק ידיים
בריכת שחייה
צילום: אילוסטרציה פנתרמדיה
ערן גורל
לא מתכונן לוותר על תפקידו. ערן גורל (צילום: נחום סגל)

במהלך חודש אוגוסט יתקיימו אליפויות ישראל, תחילה לצעירים, ובהמשך לנוער ובוגרים. הנהלת האגודה לא רצתה להודיע לגורל על סיום עבודתו לפני אליפות ישראל בידיעה שההחלטה תשפיע לרעה על השחיינים, ואולם היא נאלצה לפעול כך בהתאם לחוזה של המאמן.

בחוזה מופיע סעיף שאומר כי הנהלת האגודה חייבת להודיע למאמן על הפסקת עבודתו עד שלושה חודשים מתאריך 31.8, תאריך סיום החוזה, ולא החוזה שלו יתחדש אוטומטית לשנה נוספת. גורל קיבל את ההחלטה בצורה קשה, הוא נשמע נרעש מההחלטה ומדבריו ניתן להבין שאין לו שום כוונה לוותר בקלות על תפקידו: "אין כאן שום החלטה מקצועית", אמר גורל ל"הד הקריות" והוסיף: "הכול פה נקמנות אישית. הילדים שבורים, מיואשים ומבולבלים. ריסקו קבוצה. חבר ההנהלה חיים קויפמן פנה אליי ואמר שהאגודה מעוניינת לעשות לי מסיבת פרידה וביקש לדעת אם אגיע. עד כדי כך הוא מנותק. אני לא מתכונן לוותר להם, אלך עד כמה שהחוק יאפשר לי".

קויפמן אישר את דבר הפיטורים: "אין פה שום עניין של נקמנות, אין פה עניין אישי, אף אחד לא שונא אותו. צריך לרענן את הפעילות ולהמשיך הלאה".

החלטתם מי יחליף את גורל?
"בוודאי החלטנו, אבל אין לנו כוונה לפרסם את שמו עד סיום החוזה של גורל".

ל"הד הקריות" נודע כי המאמנת לודמילה זליצ'ונוק, שאחראית על הגילאים הצעירים באגודה, תקבל, ככל הנראה, את התפקיד, החל בתאריך 1.9. בכל מקרה הפרשה הזו, מן הסתם, תעשה גלים בשבועות הקרובים, לא רק בקרית ביאליק, אלא בכל מי שמקורב לשחייה בארץ, שכן מכבי קרית ביאליק היא לא סתם אגודה, אלא אחת הותיקות ביותר בארץ ומהטובות ביותר מאז תחילת המילניום בכל הגילאים, כולל שחייני על ברמה הבינלאומית כמו: אניה גוסטמלסקי, אלון מנדל, מיקי מלול, איתי צ'אמה, שאומנם הצטרפו לאגודה בגיל מתקדם, ושחיינים רבים אחרים שגדלו באגודה והגיעו להישגים גבוהים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות