fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיגל אברהם וסוזן סגמן: דור שלם דורש ביטחון כלכלי

סיגל אברהם, בת 34, פעילה חברתית. סוזן סגמן, תושבת קרית ביאליק, אם לארבעה וסבתא לשניים
סיגל אברהם וסוזן סגמן (עצמי)
סיגל אברהם וסוזן סגמן (עצמי)
סיגל אברהם וסוזן סגמן (עצמי)
סיגל אברהם וסוזן סגמן (עצמי)

סיעה: עבודה

מי אני: "סיגל אברהם, בת 34, פעילה חברתית. תושבת קרית ביאליק, אקדמאית, מתמודדת זה שנים עם קשיי מציאת דיור ופרנסה כמו רוב בני גילי. נלחמת לגמור את החודש בדירה שכורה קטנטנה כמו כולם ולצערי אני מייצגת באורח חיי דור שלם של צעירים שחש יותר ויותר שאין לו ביטחון כלכלי או עתיד תעסוקתי מובטח ולא משנה כמה תארים אקדמיים יצבור".

למה אני: "לא פיקדתי על צה"ל בשום מלחמה וגם לא ניהלתי בנק בינלאומי. אני בחורה אכפתית ורגישה חברתית לצורכי הזולת. אני פעילה בפעילות ציבורית במפלגת העבודה מאז גיל 16. אני אף פעם לא יכולה לעמוד מנגד, אם זה כשעושים עוול לניצולי שואה נזקקים, או כאשר אני רואה אנשים מבוגרים ללא פנסיה שתבטיח את זקנתם. זה הכרטיס שלי, אני יודעת מה זה קשיים ואני יודעת איך להילחם באותם קשיים. אני מייצגת ומאמינה במפלגת העבודה שחרתה על דגלה להשיב את מדינת ישראל לימים של מדינת רווחה המושתתת על ערבות הדדית ודאגה לזולת".

מי אני: "סוזן סגמן, תושבת קרית ביאליק, אם לארבעה ילדים וסבתא לשני נכדים, הנדסאית אלקטרוניקה, מורה, יו"ר מכהנת של עמותת גמלאי רפא"ל. במהלך עבודתי צברתי ידע וניסיון רב בטיפול וזיהוי צרכים של אוכלוסייה בוגרת, יחד עם זאת כאמא לארבעה, קרובים מאד לליבי הצרכים והמצוקות של הצעירים, ואני רוצה לפעול לקידום, שיפור ומציאת פתרונות לצעירים, על מנת לשמור ולהחזירם לעיר. שליחות ציבורית זה ערך שגדלתי עליו, זו דרך חיי".

למה אני: "אני תושבת קרית ביאליק זה 40 שנים, גידלתי בה את ארבעת ילדי ויש לי היכרות עמוקה עם הקריה על כל מערכותיה. אני רוצה להיות מעורבת בתכנון עתיד העיר ולקדם את התושבים, מבוגרים וצעירים כאחד, תוך ראייה כללית מערכתית עם דגש לצרכים של כל קבוצה".

מה אתן מציעות: "אנו מציעות לבוחרים צוות עבודה ערכי המשקף תמונה נכונה של תושבי קרית ביאליק. הרשימה שלנו היא שילוב מנצח של צעירים וגמלאים, מתוך ראייה שלובה למען עתיד אחד וטוב לכולם, למען העיר ובשבילה. אנו צוות חדש, חדור אמונה, מוטיבציה ולהט להפיח חיים חדשים במועצת העיר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות