fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון למועדון ביאליק במשחק העונה

מועדון הוקי גלגליות ממשיך להתקדם בדרך להשגת דאבל היסטורי. בשבוע שעבר גברה קבוצת הבוגרים על בית לחם הגלילית במשחק העונה

קבוצת הבוגרים של מועדון הוקי גלגליות קרית ביאליק יצאה בשבוע שעבר למשחק העונה נגד קבוצת בית לחם הגלילית. ערב המשחק דורגו השתיים ביחד במקום הראשון בליגה, אבל בסיומו, אחרי שביאליק ניצחה 7:5, התבססה הקבוצה במקום הראשון וכעת היא קרובה להשלים את היעד הראשון שהציבה לעצמה – אליפות המדינה. כזכור הקבוצה זכתה בעונה שעברה באליפות, אך מעולם לא זכתה בדאבל, והיא קרובה יותר מתמיד להשגת התואר הכפול.

כיאה למשחק בין שתי הקבוצות החזקות בליגה המשחק היה מותח, מרתק וברמה גבוהה. קהל מקומי גדול הגיע לעודד את בית לחם, אך שחקני ביאליק היממו אותם עם שלושה שערים מהירים בפתיחה של שון קורלנד שניים וירין ויזמן. המקומיים התאוששו אט אט ועד תום המחצית הראשונה כבשו שני שערים וצימקו את הפער 3:2 לביאליק.

hoki 01
בדרך לדאבל. מועדון קרית ביאליק (צילום: פול שניידמן)

המחצית השנייה הייתה מפגן שוערות מהמם של שוער ביאליק איתמר פלאט, שנתן שקט לחבריו ואלה המשיכו להלום בצד השני. ירין ויזמן, שון קורלנד, דורי רז וליאור אוליאל הוסיפו שער אחד כל אחד ובסיום ביאליק זכתה בניצחון גדול 7:5.

אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, שמשמש גם בתפקיד המנהל המקצועי של המועדון, ליאור אוליאל, סיכם את המשחק: "היתרון שלנו היה בעיקר בניסיון הרב של השחקנים. בית לחם היא קבוצה מעולה ומגיע להם כל הכבוד".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות