fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי צור שלום מחכה להפועל פתח תקווה

יום שלישי הקרוב יהיה יום חג בצור שלום, ולא, לא מדובר בחג החנוכה, אבל המכבים מצור שלום יארחו את הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה בכדורגל. אל תחמיצו
"אפשר לנצח את הפועל פ"ת". יגאל קסלסי (צילום: איסר רביץ)

קבוצת הכדורגל של מכבי צור שלום מתרגשת ונערכת לקראת משחק גביע המדינה שיתקיים ביום שלישי הקרוב במגרשה הביתי. יו"ר ההנלה יגאל קסלסי מתרגש לקראת המשחק אבל סבור שניצחון של מכבי צור שלום לא יהיה בגדר נס חנוכה: "הקבוצה מתפקדת טוב לאחרונה, הבית שלנו חזר להיות בית חזק שמרתיע את הקבוצות היריבות, לא קל לשחק אצלנו בבית, בטח לא לקבוצה מהליגה הלאומית שרגילה לשחק במגרשים גדולים, ואל תשכח, הפועל פתח תקווה היא לא הקבוצה שהייתה בשנים הקודמות, מדובר בקבוצת תחתית בליגה הלאומית ואני מאמין שאפשר להפתיע אותם".

לקראת המשחק התארגן המועדון באופן מיוחד, שחקני הקבוצות של מחלקת הנוער ימלאו את היציעים, ביחד עם אוהדי הקבוצה, המטרה לעשות שמח ולעודד. גם ראש העיר אלי דוקורסקי אמור להשתתף בחגיגה וכולם מקווים לחגוג באמת בסיום.

בשישי שעבר אירחה צור שלום את מ.ס. טירה, קבוצה חזקה, אבל ממש לא יציבה. צור שלום ניצחה 0:2, די קליל, משערים של סהר דהן, באמצע המחצית הראשונה, ואלון בוזורגי בפנדל רבע שעה לסיום. סמוך לסיום המשחק הורחקו שני שחקנים, אחד מכל צד. בצד של צור שלום היה זה המגן בר קרסנר, שיחמיץ היום את משחק החוץ נגד הפועל מגדל העמק.

zur-01
"אפשר לנצח את הפועל פ"ת". יגאל קסלסי (צילום: איסר רביץ)

קסלסי היה מרוצה מהמשחק: "היה משחק טוב שלנו, משחק פיסי וחזק, אני שמח שהחזרנו את כח ההרתעה שהיה לנו בעבר במגרש הביתי. זה היה ניצחון ביתי שלישי ברציפות, הרבה בזכות הצוות המקצועי, שכולל את ברוך סער, מיכה כהן וכל מי ששייך למחלקה, כולם עובדים כצוות לטובת המועדון".

מיכה כהן ימשיך לאמן שתי קבוצות, גם את הנוער וגם את הבוגרים? זה אומר שמונה אימונים ושני משחקים בשבוע.

"החלטנו שנעבוד במתכונת הזו עד חודש ינואר ואז נראה ונחליט מה הלאה. כמו שזה נראה עכשיו זה עובד טוב וייתכן שמיכה ימשיך לאמן את שתי הקבוצות, הוא עובד של המועדון ומוכן לעזור ככל הנדרש, הכל עניין של תקציבים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות