fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לחיות את החלום

חברת לאטי יזמות בונה פרויקטים רבים ומוצלחים, תוך שהיא מקפידה להעניק ללקוחותיה סטנדרטים גבוהים , תכנון קפדני , איכות בלתי מתפשרת המבטיחים לרוכשים סיפור הצלחה
"פרויקטים כאלה נראו עד כה רק בתל אביב". פארק הרקפות (הדמיה: OLIN)
"פרויקטים כאלה נראו עד כה רק בתל אביב". פארק הרקפות (הדמיה: OLIN)

כבר שנים שחברת לאטי יזמות בע”מ בונה ברחבי הארץ, בעיקר באזור הצפון. חברת לאטי, חברה קבלנית רשומה ברישיון משרד הקבלנים,נמצאת בבעלות חברת האופנה " רנואר" והיזם ואיש העסקים יוסי לאטי,

פועלת זה 15 שנים, והקימה עד עתה, פרויקטים רבים ומוצלחים ובסטנדרטים גבוהים ובאיכות בלתי מתפשרת. לחברה פרויקטים למגורים נוספים רבים בצפון. החברה אף עוסקת גם בביצוע עבודות גמר ומבצעת פרויקטים רבים לחברות מובילות בכל אזורי הארץ.

פארק הרקפות – קרית ביאליק

בואו לחיות בגדול בפארק הרקפות של לאטי בקרית ביאליק. רוכשי הדירות בפרויקט המגורים היוקרתי של הקריות בגבעת הרקפות בקרית ביאליק, ייהנו ממערכת חשמל חכם, מנעול ביומטרי, מערכת מיזוג מרכזית, שתי חניות תת קרקעיות, חדר כושר מאובזר, אטריום (חצר פנימית משותפת), מרכז מסחרי, בית ספר ירוק, גני ילדים ייחודיים, פארק גדול צמוד, מסלולי הליכה ואופניים וגישה לצירי תנועה מרכזיים. לבחירתכם: בנייני בוטיק – דירות 3,4,5,6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים לופט במפלס אחד.

הקונספט של הפרויקט, כולל שלושה אדריכלים מהמעלה הראשונה, בשלושה מתחמים, כשתכנון של כל מתחם יתבצע על ידי אדריכל, כדי ליצור שלושה מתחמים שונים, בגדלים של 4,5,7 דונמים במיקום הטוב ביותר בגבעת הרקפות בקרית ביאליק, מול נוף פתוח. במרכז המתחמים יוקם פארק גדול של כ-10 דונמים לרווחת הדיירים.

כבר שתגיעו ללובי הדו קומתי היוקרתי בפרויקט, תגלו את הפאר. בכל קומה שתי דירות בלבד. דירות מרווחות, בנות,4,5 ו-6  חדרים עם מרפסות שמש ענקיות, בגודל 25 מ”ר ופרגולות בסגנון באוהאוס. לכל דירה 2 חניות תת קרקעיות מקורות.

התפנקו בפנטהאוז לופט במפלס אחד יחיד. בקומה, ארבעה כיווני אוויר ומרפסות שמש ענקיות. המתחם היוקרתי בעל 6 בניינים, סביב חצר מרכזית העוברת דרך לובי כניסה ראשי דו קומתי מפואר.

דירות הגן היוקרתיות בפרויקט, נהנות ממפלס אחד וכניסה נפרדת. לדירות גינות רחבות ידיים, חללים גדולים ומוארים לחוויית מגורים חלומית, בסביבה המוקפת עצי פרי ומרחב ירוק ופסטורלי.

לכל דירה מרפסות ענק כסטנדרט, סוויטות הורים מפנקות ונוף מדהים וירוק. כל הדירות ייהנו משתי חניות תת קרקעיות, מחסן פרטי וכן ממרפסות שמש רחבות במיוחד. לובי ראשי דו-קומתי אקסקלוסיבי שעוצב על ידי מעצבי פנים מהמובילים בישראל הכולל חדר כושר, מועדון דיירים ולובי כניסה עם עמדת שומר. פארק ענק וירוק עם מגוון פינות ישיבה גני שעשועים ומסלולי טיול וריצה. לפרויקט גישה לצירים מרכזיים, מרכזי קניות ובסביבתו בתי ספר, גנים, קופת חולים ועוד.

מחירי הדירות, החל מסכום של כ-1.25 מיליון שקלים ועד לכ-3.8 מיליון שקלים לפנטהאוז לופט וי איי פי יחיד בקומה, הכולל בריכת שחייה פרטית.

השכונה נמצאת במרחק הליכה מהקריון ויחד עם זאת, השכונה שומרת על פרטיותה. בשכונה מתגוררת אוכלוסייה מצוינת וחדשנית, זה לצד שכונה עם פארקים רבים ירוקים, גני שעשועים, בית ספר ייחודי, גני ילדים, נגישות רבה לכל הקריות וכן נגישות מיידית לכביש עוקף קריות. איכות החיים בשכונה זו מהגבוהים שישנם בשכונות בקריות בפרט ובצפון בכלל.

ההיקף הכספי הכולל המשוער של המכירות נאמד בכ-400 מיליון שקלים ומועד אכלוס הפרויקט, צפוי להתבצע, על פי התכנון, בתוך שנה, כאשר עבודות הבנייה בשטח מתבצעות בקצב מהיר ומואץ.

פארק הרקפות בקרית ביאליק (הדמיה: OLIN)
פארק הרקפות בקרית ביאליק (הדמיה: OLIN)

ARTISTS – משכנות  האומנים קרית מוצקין

חברת לאטי בונה את פרויקט היוקרה ארטיסט בשכונת משכנות אומנים בקרית מוצקין. הפרויקט כולל בניין יוקרתי בן 8 קומות, הכולל לובי מפואר עם פטיו, חדר כושר מאובזר ומועדון דיירים. בפרויקט מגוון דירות של 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן, ופנטהאוזים לופט עם מרפסות ענקיות בסטנדרט הבנייה הגבוה והאיכותי, עם מספר כיווני אוויר ושמש, חניה פרטית ומחסנים. מהחברה נמסר כי כל הדירות בפרויקט נמכרו! והפרויקט קיבל בימים אלו ממש טופס אכלוס.

באותה שכונה בונה החברה גם את פרויקט הבוטיק MUZA, הכולל בניין בן 8 קומות שיוקם בלב השכונה היוקרתית של הקריות, המוקפת פארקים ירוקים וגישה מהירה לצירי תנועה מרכזיים. בפרויקט מגוון דירות  3,4,5, חדרים דירות גן, פנטהאוזים במפלס אחד עם מרפסות שמש ענקיות, חניה פרטית ומחסנים.

"מדורגי התאנים" בקרית אתא

 מדובר בבניין בוטיק חדש ויוקרתי, פרויקט אדריכלי ייחודי, בו כל הדירות בכל הקומות, בנויות בסגנון עיצובי השמור בדרך כלל לדירות פנטהאוז. בזכות הבנייה המדורגת, הנוף ניבט מכל קומה, הדירות המרווחות והמרפסות הענקיות, ירגישו הדיירים שהם גרים בפנטהאוז בכל קומה. רוכשי הדירות ייהנו ממפרט יוקרתי, הכולל: חניה ומחסן פרטיים, אינטרקום טלוויזיוני מפואר, תקרות גבוהות, דלתות מפוארות, ריצוף יוקרתי במיוחד, מפתחי חלונות גדולים, פרגולות מדהימות ועוד.

הפרויקט כולל 11 יחידות דיור, ביניהן: דירות 5 חדרים ו-6 חדרים כ- 130 – 150 מ”ר, מרפסות גדולות ומרווחות כל הדירות בפרויקט נמכרו! והפרויקט קיבל בימים אלו ממש טופס האכלוס.

בנוסף בונה החברה את פרויקט הבוטיק “פנינת התאנים” בקרית אתא. מדובר בפרויקט שיכלול שני בנייני בוטיק בני 18 יחידות דיור. מדובר במתחם מגורים ייחודיי ויוקרתי הממוקם במיקום הטוב ביותר בלב השכונה. בפרויקט, דירות גן, דירות עם מרפסות ענק ופנטהאוזים לופט ייחודים ביותר. מהחברה נמסר כי השיווק יחל בקרוב מאוד וההרשמה לפרויקט בעיצומה.

החברה בונה גם פרויקט בגבעת אלונים בקרית אתא, הכולל ארבעה בנייני בוטיק מפוארים עם סטנדרט בנייה גבוה ביותר ודירות עם מפרט סופר פרימיום, הכולל בין היתר מערכת חשמל חכם, מנעול ביומטרי, אריחי 80/80 מפורצלן משובח ואסלות סמויות תוצרת GROHE. ארבעת הבניינים המפוארים והשכונה אשר נחשבת מהטובה ביותר בקריות, מעניקים לרוכשים איכות חיים גבוהה.

פרויקט ARTISTS במשכנות אמנים בקריית מוצקין הדמיה: olin
פרויקט ARTISTS במשכנות אמנים בקריית מוצקין
הדמיה: olin

"פיבקו מול הים" חיפה מערב

חברת לאטי יזמות בע”מ, בשלבי סיום עבודות הביצוע של פרויקט היוקרה “פיבקו מול הים” במערב חיפה. מדובר בפרויקט מגורים ייחודי ויוקרתי, שכולל 150 יחידות דיור וממוקם במיקום הטוב ביותר במערב חיפה, משלב עיצוב אדריכלי מרתק, נוף קסום לים וסטנדרט בנייה מתקדם של חברת הבנייה. בפרויקט נשארו למכירה פנטהאוזים דופלקס לופט אחרונים עם נוף פתוח לים ודירת גן אחרונה עם כניסה פרטית.

ברחוב המרכזי והפעיל ביותר בקרית חיים, אח”י אילת, תקים החברה בניין מסחר ומשרדים בו ייהנו כל בעלי העסקים מהמיקום הטוב לניהול העסק הפרטי שלהם.

החברה הקימה גם את מרכז הבילוי והפנאי אריאל סנטר, ששווק במלואו לרשתות ארציות מובילות ועבודות הבנייה בשטח מואצות. פתיחתו המשוערת של המתחם צפויה לקראת החגים הקרובים.

ויש עוד… נהריה, כפר יונה, כרמיאל, גבעת אלונים בקרית אתא

חברת לאטי יזמות בע”מ תבנה בשכונה החדשה בנהריה, על שטח של 17 דונמים, מגה פרויקט שיכלול, על פי התכנון כ – 350 יחידות דיור, דירות 4-5 חדרים שייבנו בשמונה בנייני בוטיק, בני 8 קומות. בנוסף, תבנה החברה שני בניינים של כ-20 קומות. במסגרת המכרז התחייבה החברה למכור לפחות 50 אחוזים מהדירות לזכאים בני המקום. הזוכים בהגרלה ייהנו מדירות בכ-760 אלף שקלים וממענק מדינה בסכום של 40 אלף שקלים, שיקוזז  ממחיר הדירה. בנוסף הזוכים בהגרלה יזדקקו להון עצמי של כ-40 אלף שקלים בלבד. הזוכים ייהנו גם מהטבות מס משמעותיות לתושבי נהריה.

פיבקו מול הים עשה מהפכה. הדמיה ארקריאייטיב
פיבקו מול הים עשה מהפכה. הדמיה ארקריאייטיב

חברת לאטי בונה גם פרויקט היוקרה בכפר יונה, בו הקונספט יכלול שני אדריכלים מהמעלה הראשונה, בשני מתחמים בעלי צביון שונה, כאשר תכנון לכל פרויקט יתבצע על ידי אדריכל אחר כדי ליצור שני מתחמים, כל אחד בני שלושה בניינים בני 8,10 קומות ובהם 200 יחידות דיור. הפרויקט במיקום הטוב ביותר בשכונת “שרונה” מסביב לפארק ובאזור החדש של כפר יונה. חלק מיחידות הדיור שייבנו מיועדות עבור השוק החופשי וחלקן הגדול מיועד עבור פרויקט “מחיר למשתכן”. בחודש האחרון ערכה החברה כנס לרוכשים במסגרת תכנית זו ואף נמסר מטעם החברה כי הצלחת הפרויקט מסחררת.

מהחברה נמסר כי הדירות של השוק החופשי הם פנטהאוזים ופנטהאוזים לופט מפוארים ומרווחים, במפלס אחד עם מרפסות שמש ענקיות. המכירה לשוק החופשי תחל בקרוב וניתן להירשם כבר מעכשיו דרך החברה לכנס המכירות לשוק החופשי.

בכרמיאל בונה חברת לאטי את שכונת הר כרמי, לאחר שזכתה במכרז של רמ”י על מגרש המשתרע על שטח של כ-5.5 דונמים. החברה החלה בהיערכות לקראת שיווק פרויקט היוקרה, שיכלול כ-31 יחידות דיור באזור ירוק ופתוח ויציע דירות גן 4/5 חדרים עם גינות גדולות וכן פנטהאוזים יוקרתיים. בחברה מעריכים כי בקרוב יחל השיווק וכי עד שנתיים מיום תחילת עבודות ההקמה, הפרויקט יאוכלס.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות