fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא אספת את צואת כלבכם? עיריית קרית ביאליק אחריכם

עיריית קריית ביאליק יוצאת במבצע למיגור תופעת צואת בעלי חיים ברחבי העיר. מבצע האכיפה יתקיים במהלך החודשים הקרובים
פארק כלבים
(צילום: אילוסטרציה: פנתרמדיה)

עיריית קריית ביאליק ינסו למגר את תופעת צואת בעלי חיים המשוטטים ברחבי העיר. בהתאם להנחיית ראש העירייה אלי דוקורסקי, יתקיים מבצע האכיפה במהלך החודשים הקרובים והוא יכלול לצד פעולות אכיפה ורישום דו"חות גם פעילות לעידוד תושבים האוספים את צואת כלביהם.

עיריית קריית ביאליק פועלת רבות למען שיפור חזות וניקיון העיר, אולם בשל ריבוי הכלבים, נאלצת להתמודד עם כמויות גדולות של צואת כלבים על מדרכות ובגינות הציבוריות. במקביל למבצע האכיפה, העירייה מפעילה את "הקקנוע", אופנוע האוסף את צואת הכלבים.

במסגרת הפעילות המיוחדת, שתהפוך לחלק משגרת העבודה בשנת 2014, ראש העירייה, אלי דוקורסקי, הנחה את מנהל הפיקוח העירוני, לתגבר את מערך הסיורים בעיר ואף לבצע סיורים סמויים. הסיורים יתבצעו בכל שעות היממה בכל רחבי העיר ובסיורי הלילה יתבצעו סיורים נוספים בשטחי בתי הספר, כל זאת תוך גילוי אפס סובלנות כלפי תושבים וכלביהם העוברים על החוק והטלת קנסות בגובה 730 ששקלים.

במקביל, יוענקו קופוני שי לתושב שימצא אוסף את צואת כלבו. קופון הינו לשימוש באחת מחנויות בעלי החיים בעיר המשתתפות במבצע. בנוסף, בין כל בעלי הכלבים אשר הוענקו להם קופוני שי תתקיים הגרלה נושאת פרסים אשר יוענקו על ידי ראש העיר בלשכתו.

יודגש, כי דוקורסקי הנחה את היועצת המשפטית של העירייה, ומנהל השירות הוטרינרי לבחון הכנסת בדיקות DNA לאיתור כלבים המותירים צואתם ברשות הרבים לצורך הטלת קנסות על בעליהם שלא אספו את הצואה.

אספתם צואה, קיבלתם קופון (אילוסטרציה: פנתרמדיה)
אספתם צואה, קיבלתם קופון (אילוסטרציה: פנתרמדיה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות