fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאן נעלמה תחנת האוטובוס בגבעת הרקפות?

בוקר אחד גילתה ציפורה אברהם כי התחנה בוטלה. "אחד התושבים התלונן שהאוטובוס מרעיש לו"
בחדרה, אפשר לחנות לידה. תחנת אוטובוס (צילום אילוסטרציה)
בחדרה, אפשר לחנות לידה. תחנת אוטובוס (צילום אילוסטרציה)
תחנת אוטובוס
אין הוראה לעצור. תחנת אוטובוס (צילום אילוסטרציה: פאנתרמדיה)

קשישים תושבי גבעת הרקפות התעוררו בוקר אחד בחודש אפריל וגילו שתחנת האוטובוס ברחוב היקינטון נעלמה. התברר כי התחנה בוטלה ולדברי הקשישים הם לא קיבלו תשובה חד משמעית בנושא. באחד מימי חודש אפריל הלכה ציפורה אברהם לכיוון תחנת האוטובוס הממוקמת בסמוך לביתה ברחוב היקינטון. להפתעתה הרבה גילתה כי התחנה נעלמה ונאלצה ללכת לתחנה ברחוב אחר.

"שאלתי את הנהג לאן נעלמה תחנת האוטובוס והוא אמר שזה באחריות העירייה, שאחד התושבים התלונן שהאוטובוס מרעיש לו".

לדברי אברהם, רוב תושבי השכונה הנעזרים בקווי התחבורה הציבורית הם קשישים. "פניתי לעירייה ושאלתי אם על כל תושב שיתלונן יורידו תחנה. בעירייה אמרו לי שזו לא הסיבה לביטול התחנה, אבל הם יעבירו את התחנה למקום אחר", אמרה אברהם. לפני מספר שבועות הוצבה תחנה ברחוב יקינטון, אך במיקום אחר מהתחנה הקודמת. "בינתיים התחנה היא רק לראווה והנהגים לא עוצרים בה. שאלתי מספר נהגים מדוע הם לא עוצרים בתחנה החדשה וכולם אמרו לי שעדיין לא קיבלו הוראה לעצור בה. בינתיים אנחנו נסחבים לתחנות אחרות. הרבה מאוד קשישים מתלוננים על זה.

התחנה עומדת בתחילת רחוב יקינטון ללא שימוש. למה? הרי מדובר בכספי ציבור. מפליא אותי שאלי דוקורסקי לא תומך בגמלאים כמו שהבטיח, אבל לא קיבלתי תשובה".

מעיריית קרית ביאליק נמסר בתגובה: "העירייה הגישה למשרד התחבורה בקשה למקם תחנת אוטובוס בגבעת הרקפות ומתקיימים דיונים ובירורים בנושא. אנו מניחים כי בחודש הקרוב יוסדר הנושא".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות