fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: סוף הדרך

עכשיו אפשר לומר שרק נס יציל את מכבי ביאליק מירידה לליגה הארצית. אתמול נוצחה ביאליק בביתה במשחק העונה על ידי טבעון
עשו הכול כדי להציל את הקבוצה. משה פנחס וזיו תבור (צילום: נחום סגל)

מכבי ביאליק התייצבה אתמול (שלישי) למשחק ביתי נגד טבעון, משחק שהוגדר כמשחק העונה – להיות או לחדול. ביאליק נוצחה 81:70 ומצבה החמיר במיוחד. הרבע הראשון היה צמוד עם יתרון קל לאורחים, שהצליחו לסיים אותו ביתרון מזערי של 18:19. צמד הזרים של ביאליק מרקוס קוקס וג'וניור דאליס הריצו את קבוצתם חזק ברבע השני, למרות זאת החבורה מטבעון הצליחה שוב לנצח את הרבע בנקודה אחת 19:20, והקבוצות ירדו להפסקה ביתרון 37:39 לטבעון.

עשו הכול כדי להציל את הקבוצה. משה פנחס וזיו תבור (צילום: נחום סגל)

הרבע השלישי היה צמוד ביותר עד שלוש דקות לסיום ואז ברחו האורחים ועלו ליתרון משמעותי 53:66, שצומק עד סוף הרבע 58:66 לטבעון. עם פתיחת הרבע האחרון עלתה טבעון ליתרון 58:70, מה שהוציא לשחקני ביאליק את האוויר.

קלעו לביאליק: ג'וניור דאליס 21, מרקוס קוקס 17, טל פרסלני 11, שון לבנובסקי 8, אשד גטוע ומאט שמייס 5 כל אחד, טל רונן 3. זיו תבור לא קלע אך סיים עם 4 אסיסטים וריבאונד אחד.

אחרי ההפסד הקריטי נראה כי רק נס יציל את מכבי ביאליק מחזרה לליגה הארצית תוך עונה אחת בלבד. נכון, נותר עוד משחק אחד של הסיבוב הראשון ועוד סיבוב שלם, אבל היו"ר של ביאליק, משה פנחס, כבר עשה הכול כדי לשפר את המצב, כולל החתמת מאמן נוסף לצידו של זיו תבור, אבל עושה רושם שגם זה לא עוזר. ביום שלישי תצא ביאליק למשחק חוץ מול אליצור יבנה במסגרת המחזור ה-13 והאחרון של הסיבוב הראשון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות