fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א'- סופית: אילן אטלי התפטר

אחרי ההפסד אתמול לדליית אל כרמל, הודיע המאמן אטלי שהוא מסיים להוביל את מכבי צור שלום. בים המועמדים להחליפו: ברוך סער
אילן אטלי
אילן אטלי (צילום: איסר רביץ)

אחרי ההפסד הביתי אתמול (שישי) של מכבי צור שלום, הפסד שמיני בתשעה המשחקים האחרונים, הודיע מאמן הקבוצה אילן אטלי להנהלה כי הוא מתפטר. ההנהלה קיבלה את התפטרותו. ברוך סער ועופר רווה מועמדים להחליפו.

לפני חודש, אחרי ההפסד הביתי של מכבי צור שלום לגבעת אולגה בתוצאה 1:0, התפטר מאמן הקבוצה אילן אטלי. ההנהלה לא קיבלה את ההתפטרות ושכנעה אותו להמשיך לאמן. אתמול, אחרי ההפסד הביתי של הקבוצה להפועל דליית אל כרמל, בתוצאה 2:0  הודיע המאמן להנהלה כי הוא מתפטר, הפעם סופית. הוא נשמע נחרץ בדעתו ומצד שני ההנהלה לא עשתה כל ניסיון לשכנע אותו.

הפעם זה סופי. אילן לאטלי (צילום: איסר רביץ)

נכון לעכשיו המועמד המוביל לאימון הקבוצה הוא ברוך סער, שאימן את הקבוצה לפני שלוש עונות. סער אימן עד לפני חודש וחצי את אסי גלבוע מצמרת הטבלה. בעונה שעברה הוא הוביל את גלבוע לאליפות ליגה א' מחוז צפון, אך במשחקי מבחן נגד אלופת ליגה א' מחוז דרום, מכבי יבנה, נוצחה הקבוצה.

יבנה עלתה עקב כך לליגה הלאומית, בעוד אסי גלבוע נותרה מאוכזבת בליגה א'. בנוסף הועלה שמו של עופר רווה כמועמד לאימון הקבוצה. רווה משמש בתפקיד מנהל מקצועי במחלקת הנוער של עירוני זכרון יעקב בשלוש העונות האחרונות, במקביל הוא מאמן העונה את קבוצת נערים ג' של המועדון. רווה ששיחק בעבר במכבי חיפה, אימן לפני כן משך ארבע עונות במחלקת הנוער של חיפה.

מועמד. ברוך סער (צילום: נחום סגל)

במשחק אתמול הפגינה צור שלום יכולת חלשה מאוד, בסיומו כאמור נוצחה במשחק על שש נקודות ע"י דליית אל כרמל. בעקבות ההפסד מצבה החמיר והיא נמצאת בסכנת ירידה. יצוין כי היה זה ההפסד השמיני של הקבוצה בתשעה המשחקים האחרונים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות