fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ילדים: "חלום חלום, מכבי צור שלום"

מכבי צור שלום טרום א' (צילום: איסר רביץ)

קבוצת טרום א' של מכבי צור שלום בכדורגל היא קבוצה חדשה שהתהוותה בקיץ האחרון. 24 שחקנים משחקים בקבוצה שמתחברת לאט לאט ומשבוע לשבוע מציגה כדורגל חיובי ומשופר.

ביום שישי ארחה הקבוצה את הפועל נחף. המשחק היה מותח ושוויוני עד לסופו, כולל שער נפלא של שחקני צור שלום בדקה האחרונה של תוספת הזמן.

לפני כל משחק השחקנים נוהגים להתאסף במעגל ולצעוק "חלום חלום, מכבי צור שלום" המוטו של הקבוצה זה לשחק כדורגל משוחרר בכיף ובהנאה תוך שימת דגש על כבוד הדדי ופרגון . את הקבוצה מלווים בגאון גרעין של הורים אוהדים שמגיעים לכל משחק בכל מגרש ובכל מזג אוויר יהיה אשר יהיה. מאמן הקבוצה הוא ניר קנורפל והמנהל שי שני.

מכבי צור שלום טרום א' (צילום: איסר רביץ)

בצילום עומדים מימין: ניר קנורפל (מאמן), אורן פלורס, לוי מולה, סתו קליין, טל קליין, אלמוג כהן, שי בראון, יהב גוזלי, דניאל אביזמיל, יניב סולומון, נועם דביר ושי שני (מנהל). שורה תחתונה מימין: אלידור אזולאי, בן סולומון, רואי שמש, תמיר שני, ליאור ברוך, דניאל פרג'י, נתי ליבוביץ, יועד דויטש, נווה הורביץ' ואילי פלטי.

שוערים: יאיר בן עזרא, רועי גורביץ' ואורי קומר. חסר בתמונה: מושיקו כהן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות