fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש אליפות

קבוצת נערים ב' של מכבי צור שלום זכתה ביום שישי באליפות מחוז מפרץ אחרי שגברה בביתה על בני כבול בתוצאה 0:7. חניכיו של עידן בראון סיימו עונה, כמעט מושלמת, עם 25 נצחונות, תיקו אחד, אפס הפסדים והפרש שערים 15:107. הישג ענק. מלך השערים של הקבוצה איב בן עמי כבש העונה 53 שערים
הקפת האליפות - רגע מרגש (צילום: עצמי)

מועדון הכדורגל של מכבי צור שלום רווה נחת ממחלקת הנוער. רוב קבוצות המחלקה מצליחות בצורה מעוררת הערכה, אחת מהן היא קבוצת נערים ב', בהדרכתו של אחד המאמנים הוותיקים במחלקה – עידן בר און. בשישי שעבר חגגה הקבוצה את זכייתה באליפות מחוז מפרץ, לאחר עונה חלומית עם כמעט מאה אחוזי הצלחה. 76 נקודות, 25 נצחונות, תיקו אחד, אפס הפסדים והפרש שערים 15:107, מספרים הכי טוב את גדולתה של הקבוצה. עם זאת היה לה מאבק עיקש עם יריבה חזקה – מ.ס. כפר יאסיף, שתסיים את העונה, ככל הנראה, עם 71 נקודות, אחרי שתשלים את כל המשחקים.

בשישי שעבר התייצבה צור שלום למשחק הלפני אחרון בידיעה שניצחון יבטיח לה את האליפות. אלא שלצור שלום היו זכרונות מאוד לא נעימים עם הקבוצה היריבה עירוני בני כבול. לפני למעלה מארבעה חודשים יצאה צור שלום למשחק חוץ נגד כבול. המשחק פוצץ כיוון שהמקומיים תקפו את שחקני צור שלום, היכו אותם בפראות ונענשו בצורה חמורה מאוד. חלק מהשחקנים המכים הורחקו לחודשים רבים. צור שלום ניצחה בכבול 3:1 והיא חיפשה נקמה, אבל בדרך אחרת לגמרי, בדרך ספורטיבית והוגנת. בתום המשחק המשימה הושלמה. צור שלום נקמה עם ניצחון 0:7, ומיד בסיומו החלו חגיגות האליפות.

 

הקפת האליפות - רגע מרגש (צילום: עצמי)
הקפת האליפות – רגע מרגש (צילום: עצמי)

מלך השערים של הקבוצה איב בן עמי החל במלאכה כבר בדקה ה-2, בדקה ה-15 הוא כבש את השני בפנדל והשלים שלושער בדקה ה-32. בגלל יכולתו הגבוהה שיחק העונה בן עמי גם בקבוצת נערים א', קבוצת גיל גדולה מגילו, והוא כבש בשתי הקבוצות כמות אדירה של שערים -53. בן עמי הוא חלוץ קלאסי, בנוי מצוין, גבוה, אתלט, בועט מצוין, יודע לשמור על הכדור ועדיין הוא צריך לשפר את היכולת הטכנית. אם ימשיך לעבוד קשה יש סיכוי שיתפתח להיות שחקן טוב. את יתר השערים לזכות צור שלום כבשו: אסרס מנגסטו, אדיסו אספה, בן אביטל וגלעד שפירא.

בראון: "קבוצה מדהימה, מקווה שאמשיך"

אחרי החגיגות עם קבוצתו התפנה בראון לראיון וכבר במשפט הראשון הפתיע: "בהתחלה לא הייתי אמור לאמן את הקבוצה. תכננתי לאמן קבוצה אחרת במועדון, אבל המנכ"ל טום אזריאל אמר לי שכדאי שאקח את הקבוצה כי אפשר לעשות איתה דברים יפים. עשיתי כדבריו, הוא צדק. בעונה שעברה הקבוצה סיימה במקום הרביעי, עשיתי מספר שינויים וצרפנו שבעה שחקני חיזוק, כאלה שהיו בעבר במועדון וחזרו, ועוד שניים שהצטרפו מכפר יאסיף. שני שחקני כנף מצוינים: וליד עבדאללה  ועאטף עבד אל קאדר. בדיעבד הסתבר כי לקחנו שני שחקנים מצוינים מהיריבה היחידה שלנו לאליפות, כך שגם החלשנו אותם וגם התחזקנו. עשינו איתם רכש נהדר.

מכבי צור שלום נערים ב'
מכבי צור שלום נערים ב'

"יש לנו קבוצה מאוזנת עם קישור מאוד חזק ודומיננטי, שכולל את יניב אזריאל, אופק פז, שי ביטון וגלעד שפירא. כולם עשו עבודה מצוינת. כך גם הקפטן שלנו דניס אקולוב, שמשחק במרכז ההגנה, ילד מחויב ומקצוען. השוער אופק ביטון עשה עבודה טובה, המגן הימני רון צור, שהגיע מקרית ים, ילד מדהים ושחקן מצוין. כל שחקן בקבוצה תרם את חלקו להצלחתה, כולם ילדים טובים ושחקנים טובים. קבוצה מדהימה, מאוד נהניתי לעבוד איתם ואני מקווה שאמשיך לאמן אותם בעונה הבאה.

"ברשותך אני רוצה להודות לאנשים היקרים שליוו אותנו ועזרו לקבוצה, בראשם המנכ"ל טום אזריאל, שעשה המון בשביל הקבוצה, לא כל מנכ"ל עושה את מה שאזריאל עשה לטובת הקבוצה. תודה גם למנהל הקבוצה יעקב פז שעושה עבודת קודש". בתום המשחק שלף אזריאל את צלחת האליפות, שאותה דאג להביא מבעוד מועד מההתאחדות לכדורגל, דגל ישראל ודגל המועדון נשלפו גם הם והשחקנים יצאו להקפת האליפות לקול מצהלות האוהדים – בני משפחות השחקנים, שגם תיעדו את הרגע המרגש בניידים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות