fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ישראל ביתנו הודיעו: תומכים בדוקורסקי

לפני כשבוע הצהירו חברי מועצת העיר ענת זיו ויוסי אשכנזי, על תמיכתם באלי דוקורסקי לראשות עיריית קרית ביאליק. השבוע הודיע גם סגן ראש העירייה ניומה רצ'בסקי על תמיכתו בראש העירייה
ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי
מסופק. דוקורסקי (צילום: הילה מלמד)
ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי
מסופק. דוקורסקי (צילום: הילה מלמד)

סגן ראש עיריית קרית ביאליק ויו"ר ועדת הקליטה העירונית ניומה רצ'בסקי הודיע השבוע לראש העיר קרית ביאליק על החלטת סיעת "ביאליק ביתנו" המתמודדת למועצת העיר לתמוך בו בהתמודדות לראשות העירייה. רצ'בסקי ציין כי כהונתו של דוקורסקי אופיינה בדאגה מתמשכת לתושבי העיר, עולי מדינות חבר העמים והעולים מאתיופיה ומדרום אמריקה. דאגה זו התבטאה בין השאר בפיתוח מועדון אמנויות לחימה ע"ש יורי שטרן ז"ל, הרחבה אינטנסיבית של פעילויות תרבות הרצאות וקונצרטים בשיתוף משרד הקליטה, הקמת מוזיאון חדש לווטרנים, פתיחת מועדון לגמלאים עולי דרום אמריקה, מועדוניםלעולי אתיופיה בביאליק דרום ובצור שלום ועוד.

דוקורסקי הודה לרצ'בסקי על החלטתו וציין כי דאגתו לעולים ולצורכיהם החלה מיד עם כניסתו לתפקיד וכי הוא גאה על ההישגים בתחום הקליטה בעיר. "מצאתי לאורך כל הדרך בניומה רצ'בסקי שותף נאמן ויחד פעלנו במשרד לקליטת העלייה לגיוס משאבים שסייעו בקליטת העולים ושיפור רווחתם", אמר דוקורסקי. גם חברי מועצת העיר קרית ביאליק ענת זיו ויוסי אשכנזי, הודיעו על תמיכתם בדוקורסקי בישיבת ההזדהות שהתקיימה בשבוע שעבר במועצת העיר. בנוסף לזיו ואשכנזי הזדהו שליש מחברי מועצת העיר קרית ביאליק כתומכים בדוקורסקי ורשימתו. "מדובר בתחילתו של צעד חשוב", אמר דוקורסקי, "ההבנה שסיעה גדולה וחזקה של 'כולנו קרית ביאליק' היא הדבר הנכון, תאפשר מרחב פעולה אמיתי ולא הישענות על רסיסי מפלגות. סיעה גדולה של 'כולנו קרית ביאליק' תפחית לחצים פוליטיים במערכת ותשפר את תפקוד העירייה".

כדוגמא הביא דוקורסקי עיריות שבהן לראש העירייה ישנו רוב מוחלט במועצת העיר, המאפשר לראשי הערים לפעול באופן המשחרר אותם מלחצים פוליטיים וכל מרצם נתון להצלחת הערים ופיתוחן המואץ. קמפיין הבחירות של סיעת "כולנו קרית ביאליק" נפתח באופן רשמי השבוע באולם בת חן בסביניה, במהלך האירוע יסקור ראש העיר הישגים ותוכניות עתידיות לביצוע וכן תורם כוסית לכבוד השנה החדשה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות