fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירידה בעבירות הרכוש בקרית ביאליק

השיטור העירוני של קרית ביאליק (צילום: דוברות העירייה)
השיטור העירוני של קרית ביאליק (צילום: דוברות העירייה)

עיריית קריית ביאליק קיבלה לידיה נתוני עבירות שהתרחשו בתחומה ממשטרת ישראל. לפי הנתונים חלה ירידה של 26 אחוז בעבירות רכוש לעומת השנה החולפת. בהתפרצויות לכלי הרכב חלה ירידה של 55 אחוז, בהתפרצויות לדירות 10 אחוז ושימוש ברכב ללא רשות ב- 20 אחוז . הנתונים מצביעים על הצלחתו של הפעלת חוק שמירה עירוני הכולל הפעלת מערך שיטור עירוני ופריסת מצלמות אבטחה ברחבי העיר שמעבירות מידע 24/7 למוקד העירוני .

השיטור העירוני של קרית ביאליק (צילום: דוברות העירייה)
השיטור העירוני של קרית ביאליק (צילום: דוברות העירייה)

מאז הקמתו של מערך השיטור העירוני בקריית ביאליק חלה עליה משמעותית בתחושת בטחון התושבים, כך עלה מנתוני הסקר שערך המשרד לבטחון פנים . על פי הסקר הרוב המוחלט של תושבי העיר (72%) חשים ביטחון אישי במידה רבה מאוד בשכונתם,  76% מרגישים ביטחון מלא במקומות המרכזיים בעיר ו- 56% חשים תחושת ביטחון אישי במידה רבה מאוד כשהם הולכים לבד בשעות החשיכה בקריית ביאליק.  כ- 60% מהנשאלים חשים בטחון אישי במידה רבה מאז הקמת הפרויקט. הדבר מצביע על הצלחתו של השיטור העירוני להשליט סדר ובטחון ברחובות העיר.

מערך השיטור בקריית ביאליק מורכב משוטרי תחנת זבולון ופקחי הרשות. הפעילות המשותפת של השיטור מתרכזת בתחום עבירות איכות חיים, אלימות ופעילות אנטי חברתית במטרה להגביר את תחושת הביטחון בקרב התושבים. השיטור מבצע פעילות יזומה כגון מבצעים כנגד התפרצויות, מבצעים נגד שוהים בלתי חוקיים ומבצעי אכיפה בצמתים.

בעקבות קבלת הנתונים, אמר ראש העירייה, אלי דוקורסקי: "   השיטור העירוני בקריית ביאליק הצליח להפוך לחלק בלתי נפרד מחיי העיר,  לשפר לאין ערוך את חיי התושבים והעלה את ביטחונם האישי.רוב התושבים מביעים שביעות רצון מהסיורים הנערכים בסביבת ביתם וחשים בטחון כשרואים את הניידת מפטרלת בשעות החשיכה  המאוחרות". דוקורסקי הדגיש כי שיתוף הציבור הוא חלק בהצלחת מיזם השיטור העירוני וקרא לתושבי העיר לדווח למוקד העירוני על כל אירוע חריג.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות