fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יגאל קסלסי: "אנחנו נראים רע"

כך אמר השבוע יו"ר מכבי צור שלום יגאל קסלסי, שהוסיף: "כנראה שפסטיבל הגביע והפגרה פגעו בנו. אנחנו מתקרבים למבחנים"
"אפשר לנצח את הפועל פ"ת". יגאל קסלסי (צילום: איסר רביץ)

מכבי צור שלום יצאה בשישי שעבר למשחק חוץ הכי קשה בליגה א' העונה, נגד מוליכת הטבלה הפועל איכסל, עם מאזן של שתי נקודות מתוך תשע, מאז שחזרה מהפגרה. לפיכך עלו שחקניו של מאיר כהן למשחק בטרוף וכבר אחרי 21 דקות עלו ליתרון 2:0, משערים של נתן נודלמן (דקה 6) ואלירן אלקובי (21). המקומיים היו בהלם, אך לא נקלעו למשבר, כי הם כבר היו בסרט הזה העונה לא פעם ולא פעמיים. הסתיים בניצחון גדול של איכסל 2:3, משער ניצחון בדקה ה-90. עוד לפני תום המחצית הראשונה הצליחה איכסל להשוות ל-2:2.

יו"ר מכבי צור שלום יגאל קסלסי מוטרד מהיכולת של הקבוצה בחודש האחרון ובעיקר מהתוצאות: "אכזבה. כך אני מסכם את המשחק. הובלנו 2:0, אבל עשינו שתי טעויות בהגנה בשני השערים הראשונים, טעויות שאפילו ילדים לא עושים. את השער השלישי גם ארבעה שוערים לא היו עוצרים כי הוא (ענאן נסראלדין – א.ר.) בעט טיל לחיבורים מ-20 מ'.

"זה לא נראה טוב. מאז שחזרנו מהפגרה לקחנו שתי נקודות בלבד מ-12, ואנחנו מתקרבים למקום ה-14, שממנו הולכים למבחנים. אנחנו חייבים לנצח היום בבית את הפועל בית שאן. לא יהיה קל, אבל בהחלט אפשרי".

"לא יהיו שינויים". יגאל קסלסי (צילום: איסר רביץ)
"לא יהיו שינויים". יגאל קסלסי (צילום: איסר רביץ)

יש כוונה לעשות שינוי כלשהו?
"כידוע לך עכשיו כבר אי אפשר לצרף שחקנים, ואין לנו כוונה לעשות זעזועים בצוות המקצועי. אני מאמין שנצא מהמצב הזה ונחזור לכושר של לפני הפגרה. כנראה שפסטיבל הגביע עשה לא טוב".

ניסן רביבו: "קבוצה עם אופי"

בצד השני של המתרס שיחק ניסן רביבו, שגדל ושיחק שנים רבות בצור שלום. הקשר שמאוד מוערך באיכסל, היה שותף עם קבוצתו לשבעה מהפכים שעשתה העונה, רובם בדקות האחרונות של המשחקים, כפי שעשתה מול צור שלום. רביבו לא מופתע מהתופעה: "אנחנו קבוצה עם אופי. אנחנו דומינטטיים כל הזמן, משחקים עד הסוף ומאמינים בעצמנו".

איך אתה מרגיש באופן אישי?
"מצוין. אומנם כובש פחות מאשר בתחילת העונה, אבל בישלתי 12 שערים וביחד עם ארבעה שכבשתי אני מרוצה. רק שנמשיך כך".

12 בישולים, 4 שערים. ניסן רביבו (צילום: איסר רביץ)
12 בישולים, 4 שערים. ניסן רביבו (צילום: איסר רביץ)

תמשיך בעונה הבאה באיכסל?
"טוב לי בקבוצה ומאוד מרוצים ממני. הם כבר דיברו על כך שהם רוצים שאמשיך, ביחד עם החלוץ אבי מלכה".

מלכה הוא תופעה.
"לגמרי. הוא מכונת שערים. כל כדור שנופל באזור הרחבה גורם לשוערים לרעוד ממנו, כי הוא גולר גדול".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות