fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חגיגת כדוריד כפולה במוצקין

זה יתחיל היום (שישי) בהיכל גושן בשעה 16:30 כאשר מכבי מוצקין תארח את מ.כ. חולון במשחק רבע גמר גביע המדינה ויימשך ביום שני בשעה 20:00, גם כן בהיכל גושן, במשחק האולסטאר של הכדוריד הישראלי, עם השחקנים הטובים ביותר בארץ. בואו להשתתף בחגיגה
ישתפו פעולה במשחק האולסטאר. מימין: בוטוליה, ראדוייביץ' ומילוסביץ' (צילום: איסר רביץ)
ישתפו פעולה במשחק האולסטאר. מימין: בוטוליה, ראדוייביץ' ומילוסביץ' (צילום: איסר רביץ)

מכבי קרית מוצקין תארח היום בהיכל גושן בשעה 16:30 את מ.כ חולון במשחק רבע גמר גביע המדינה בכדוריד. זו תהיה הזדמנות מצוינת למוצקין לעלות למשחק חצי גמר הגביע ולשחזר בכך את הישגה הגדול מלפני שלוש שנים.

מוצקין לא מקלה ראש בחולון, בקבוצה זוכרים היטב שחולון הדיחה אותה לפני שנתיים מהגביע ובעונה שעברה הייתה פאשלה גדולה נגד סביון החלשה, שהדיחה את מוצקין ובסיום העונה ירדה לליגה הלאומית. יחד עם זאת ישנה אופטימיות בקבוצה, כולם מודעים לחשיבות המשחק מול חולון ויודעים כי למעשה הכול תלוי במוצקין.

אם הקבוצה תבוא מוכנה ומפוקסת אין סיבה שהיא לא תנצח באולמה הביתי, מה עוד שכל השחקנים החלימו מהפציעות, כולל השוער אורן מאירוביץ,' שחזר להתאמן באופן מלא. אוהדי הקבוצה מוזמנים לבוא לעודד.

האולסטאר מגיע למוצקין
ביום שני הקרוב צפויה לאוהדי הכדוריד חגיגה גדולה כאשר משחק האולסטאר בין נבחרת ישראל מול נבחרת הזרים של הליגה יתקיים בהיכל גושן בשעה 20:00. זה אומר שהשחקנים הטובים ביותר בארץ יגיעו למוצקין למשחק ראווה שהוא חגיגה גדולה בפני עצמה.

בעונה שעברה נערך לראשונה משחק האולסטאר ברחובות ולאור ההתלהבות שהפגינו כל המעורבים, שחקנים, מאמנים, מנהלים ובעיקר אוהדים, וגם לאור ההצלחה הגדולה, החליטה הנהלת האיגוד להפוך את האירוע למסורת מדי שנה בתקופה זו של הפגרה בין שני סיבובי הליגה. מבחינת הנבחרת זו הזדמנות מצוינת לקיים משחק הכנה טוב לקראת המשחקים שצפויים לה בחודש הקרוב, לפיכך מאמן הנבחרת דראגן ג'וקיץ' מייחס חשיבות רבה למשחק.

נזכיר כי בעונה שעברה המשחק בין הנבחרת לבין נבחרת הזרים היה מרתק וצמוד והתעלה לרמה גבוהה. כולם מקווים שגם באולסטאר השני שיתקיים בהיכל גושן תהיה חגיגה דומה, לא רק של השחקנים, אלא גם של קהל אוהדי הכדוריד באזור. היכל גושן מלא יהווה תפאורה מצוינת לכך.

ישתפו פעולה במשחק האולסטאר. מימין: בוטוליה, ראדוייביץ' ומילוסביץ' (צילום: איסר רביץ)
ישתפו פעולה במשחק האולסטאר. מימין: בוטוליה, ראדוייביץ' ומילוסביץ' (צילום: איסר רביץ)

נבחרת ישראל על שלל כוכביה, כולל ארבעה ממכבי מוצקין: השוער אורן מאירוביץ', ולדי קופמן, ברק עמר והמתאזרח טונדיי עבדול ראשיד, ישחקו בצד אחד של המתרס, כשעל הקווים יעמוד המאמן הלאומי, הסרבי דראגן ג'וקוביץ'. לא ברור מי מבין השחקנים של מוצקין ישותף במשחק, שכן כל הארבעה היו פצועים בתקופה האחרונה והעניין יהיה נתון כמובן לשיקול דעתו של המאמן.

בצד השני ישחקו כוכבי הליגה הזרים, רובם הגדול סרבים, בראשם בויאן בוטוליה ונובאק בוסקוביץ', כוכבי מוליכת הטבלה מכבי תל אביב, דושאן בוזליאק, הזר המצוין, ששיחק בעונה שעברה במוצקין ועבר העונה להפועל אשדוד, וכמובן שני הזרים של מוצקין, הפיבוט וליקו מילוסביץ', גם כן סרבי, והמונטנגרי איגור ראדוייביץ'. את הנבחרת ידריך זו השנה השנייה ברציפות מאמן מוצקין, נדצ'קו מאטיץ', גם הוא סרבי כמובן.

גם ערוץ 5 יגיע
יו"ר מכבי מוצקין פיני לייבוביץ' מתרגש מאוד לקראת האירוע הגדול, הוא מקווה שהמשחק יתקיים אחרי שקבוצתו תבטיח את עלייתה למשחק חצי גמר גביע המדינה, במקרה זה חגיגת האולסטאר תהיה מושלמת. לייבוביץ' פעל רבות בהנהלת האיגוד כדי שמוצקין תקבל את הזכות לארח את האולסטאר והוא קורא לכל אוהדי ענף הכדוריד באזור לבוא להשתתף בערב המיוחד. לייבוביץ': "הכדוריד הישראלי מצדיע למכבי מוצקין, ומכבי מוצקין מצדיעה לכדוריד הישראלי, בואו להשתתף איתנו בחוויה". היו"ר מצפה לבואם של בני נוער רבים והוא מקווה שהרבה ילדים מהאזור יצטרפו לענף בעקבות החגיגה הצפויה בהיכל גושן.

המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 5.

הקפטן והשוער התאוששו מהפציעות. ולדי קופמן ואורן מאירוביץ' (צילום: איסר רביץ)
הקפטן והשוער התאוששו מהפציעות. ולדי קופמן ואורן מאירוביץ' (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות