fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה לא כל כך נעים לגור ליד מכון ליווי

תושבים המתגוררים ברחוב התל באפק מתלוננים על מכון ליווי הפועל סמוך לבתיהם. המשטרה: "המקום מוכר לנו כמכון ליווי. הוא כבר פוצח פעמיים ונמשיך לפעול נגד הפעילות בו"
מכון ליווי קרוב לבית (צילום: נטע פלג)
מכון ליווי קרוב לבית (צילום: נטע פלג)

באחד הבתים ברחוב התל בצומת אפק פועל מכון ליווי. אייל (שם בדוי, השם המלא שמור במערכת), המתגורר בסמוך למקום, מספר, כי מדי יום, מהבוקר ועד הערב, הוא רואה גברים נכנסים לבית ויוצאים ממנו. לדבריו, למרות שדיווח על כך מספר פעמים למשטרה, המקום עדיין פעיל.
הגעתי למקום ביום ראשון השבוע ושהיתי שם כשעתיים. בפרק זמן זה, נכנסו לבית ויצאו ממנו שמונה גברים לפחות. אשה מבוגרת שהבחינה בי יצאה לקראתי, פתחה בחשדנות את החלון ושאלה מה אני רוצה. שאלתי אותה "מה יש כאן"; "זה מקום", היא ענתה. "הבנתי שיש כאן מכון ליווי", אמרתי לה. "לא, מה פתאום" השיבה. "אז מה יש כאן?", לחצתי; "זה…מקום", השיבה.

מכון ליווי קרוב לבית (צילום: נטע פלג)
מכון ליווי קרוב לבית (צילום: נטע פלג)

בהמשך הגיע למקום אייל ובמחיצתי ביצע שיחת טלפון למקום. האשה שקודם פתחה את החלון, ענתה לשיחה. אייל אמר לה שהוא רוצה להגיע למקום, והיא הנחתה אותו כיצד להגיע. לדבריה, במקום ניתן לקבל עיסויים. כשאייל שאל אותה האם יוכל לקבל גם הרפיה, היא אמרה לו "בוא, אתה תהיה מרוצה". אחר כך ניגש אייל לשני גברים שנראו יוצאים מהמקום. הוא שוחח איתם כרבע שעה וכשחזר סיפר: "שאלתי אותם מה יש כאן והאם ניתן להשיג סקס. אחד מהם אמר לי 'איזה בנות יש כאן, משהו, כדאי לך להיכנס' וגם סיפר לי בבוטות שהגיע לסיפוק מיני", סיפר.

תושבת הרחוב, שחלפה במקום בעת שהותנו שם, סיפרה כי שמעה לא פעם על קיומו של מכון הליווי. "זו שכונה טובה, אני גרה כאן שנים רבות וחבל מאוד שיש כאן מכון ליווי, שממוקם גם לא רחוק מגני ילדים".
בשיחה עם המכון נאמר לנו:" אנחנו מקום שעושים בו מסאז'ים לגוף ולנפש. זה לא מכון ליווי".

פוצח כבר פעמיים על ידי המשטרה (צילום: נטע פלג)
פוצח כבר פעמיים על ידי המשטרה (צילום: נטע פלג)

רפ"ק חיים פונימונסקי, עוזר דובר מחוז חוף במשטרה מסר בתגובה: "המקום מוכר לנו כמכון ליווי. הוא כבר פוצח פעמיים ונמשיך לפעול נגד הפעילות בו. אין שבוע שאנחנו לא עורכים פעילות נגד מכוני לווי או הימורים באזור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות