fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השר יעלון: "אנו ערוכים לכל התפתחות גם בצפון"

את הדברים אמר היום (שני) שר הביטחון בטקס הרמת כוסית לשנה החדשה בעיריית קרית ביאליק
שר הביטחון משה (בוגי) יעלון (ציולם פרטי)
שר הביטחון משה (בוגי) יעלון (ציולם פרטי)
שר הביטחון משה (בוגי) יעלון (ציולם פרטי)
שר הביטחון משה (בוגי) יעלון (ציולם פרטי)

השר משה (בוגי) יעלון נשא דברים בפני כ- 500 עובדי עיריית קריית ביאליק בהרמת כוסית לרגל ראש השנה ואמר בין השאר: כיליד הקריות, בכל ביקור כאן אני מרגיש בבית. בכל ביקור שלי בקרית ביאליק, אני שמח לראות את השינויים אותם עוברת הקריה, תוצאות הפיתוח והשקעה רבות. אני שמח במיוחד לשמוע על הישגי מערכת החינוך בעיר ועל שיעור המתגייסים לצה"ל. אין ספק שהשקעה בחינוך, היא השקעה בעתיד".

בהתייחסות למבצע "צוק איתן" אמר השר : "עברנו לחימה מאוד לא פשוטה ופעילות צה"ל ראויה לציון: גם חייל הרגלים, גם המודיעין, גם חייל האוויר, גם הלוגיסטיקה. כל אלו עמדו במבחן לא פשוט ועמדו בו בגבורה".

יעלון התייחס לכושר העמידה של תושבי ישראל וציין: "מה שעומד למבחן זה לא מבחן המחץ של הצבא, אלא יכולת העמידה שלנו כחברה. לא בכדי בשנים האחרונות האויב שלנו זנח את הלוחמה קונבנציונלית. בעצם המלחמה הקונבנציונלית האחרונה הייתה מלחמת יום הכיפורים לפני כ- 41 שנה. מאז האויבים מנסים בכל דרך אפשרית: דרך פעולות טרור, דרך חטיפות, שיגור רקטות לפגוע באזרחים ולא בצבא. אני מסתכל על ההתפתחות יכולת העמידה שלנו ממלחמת המפרץ הראשונה ועד המבצע האחרון: החל מהאנשים הפרטיים ועד הרשויות שהתגייסו כדי לקלוט את תושבי הדרום המופגזים ואת הורי הפצועים. איזו עוצמה, איזו לכידות ורעות, איזו הבנה והכרה! כמה חשוב שנדע להתגבר ולהמשיך!

בהקשר לדיווחים האחרונים מהצפון אמר שר הביטחון: " צה"ל מקיים פעילות שגרתית, אין כרגע חשש להסלמה נוספת בצפון , אך אנו ערוכים לכל התפתחות בכל הגזרות: גם בצפון, גם במזרח וגם בדרום. כידוע, מזרח התיכון אינו יציב. דברים רבים קורים מעבר לגבול. כאשר הם עוברים את גבולות ישראל, אנו יודעים להגיב בחומרה".

יעלון הוסיף : "אני מקווה שהחברה הישראלית תדע לעמוד במבחן במידה ונדרש. לקראת השנה החדשה אני מברך אתכם לשנה טובה, שנת בטחון, שנת שגשוג והלוואי לשנת שלום".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות