fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישגים גדולים למכבי ג'ים קרית ביאליק באליפות ישראל בהתעמלות אמנותית

בנות מכבי גי'ם קרית ביאליק השתתפו בשבוע שעבר באליפות ישראל בדרגות הצעירות והפגינו יכולת יוצאת מהכלל

ענף הספורט הכי מצליח בתקופה האחרונה בארץ הוא התעמלות אמנותית. במקביל לעלייה של הענף פורח מועדון מכבי ג'ים קרית ביאליק, שהפך לאחד המועדונים המצליחים בארץ. בשבוע שעבר התקיימה בהדר יוסף אליפות ישראל בדרגות הצעירות.

angela 01
מקום ראשון בתרגיל חבל. שנתונים 2005-2006 (צילום: מיכאל קופמר)

מכבי ג'ים התייצבה לתחרות עם חמש קבוצות וזכתה בהישגים מצוינים. קבוצת דרגת ילדות שנתונים 2005-2006 זכתה במקום הראשון בתרגיל עם דלגית. להישג הגדול היו שותפות: אנסטסטיה ליפצקי, יעל קופמר, נועה לנדה, ענת ריאבצ'ב ומיה פחימה. שתי קבוצות נוספות זכו במקום השלישי, קבוצה אחת כללה שמונה מתעמלות והשנייה חמש מתעמלות, כולן בקבוצת גיל 2006-2007. קבוצה נוספת סיימה את התחרות במקום הרביעי.

להישגים הנפלאים הללו אחראית המאמנת הראשית אנג'לה פלדמן עם צוות מאמנות מצוין שכולל את: יוליה ברקן, ילנה ליפצקי ואנסטסיה טקצוק.

יצוין כי 'אתנה': המועצה לקידום ספורט נשים ונערות הודיעה כי המתעמלת הבכירה של מכבי ג'ים ביאליק ניקול וורונקוב, היא מועמדת ראשית מטעמה לאולימפיאדת טוקיו שתתקיים בשנת 2020.

 

angela 02
פעמיים מקום שלישי. בנות מכבי ג'ים קרית ביאליק (צילום: ילנה ישראל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות