fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוקי גלגליות: מפגן שוערים במשחק גביע המדינה

מועדון ביאליק פתח בשבוע שעבר את משחקי הגביע במשחק חוץ מול מועדון היוגב. שוער הקבוצה איתמר פלט נתן הצגה, גם שוער היוגב תומר לוי היה ענק. הסתיים בניצחון של ביאליק 3:2
פרויקט הגשמה מוצלח עם ילדים אתיופים (צילום: פול שניידמן)

ברביעי שעבר יצאו שחקני מועדון הוקי גלגליות קרית ביאליק למשחק חוץ קשה ומאתגר מול מועדון הוקי היוגב. המשחק היה הראשון במסע המשחקים במסגרת גביע המדינה. הקבוצה שיחקה בסגל חסר, אך קיבלה בחזרה את ליאור אוליאל, שחזר מהרחקה. מועדון ביאליק ניצח 3:2, אחרי משחק מאוד פיזי ומותח. הבקיעו לביאליק: אמיר אלפסי, ירין ויזמן ודורי רז. השוער המצוין איתמר פלאט הצטיין שוב והציל את המועדון מהפסד, עם מספר עצירות מרשימות. בצד השני עמד בשער היוגב שוער נבחרת ישראל בוגרים, ואחד הטובים אי פעם בארץ בענף – תומר לוי (צ'ילב), שהדף מעל 20 חבטות ומהלכים שהיו בדרך לשער בטוח.

קבוצת u13 של ביאליק עלתה לחצי גמר גביע המדינה, לאחר שני ניצחונות מרשימים על מועדון רמת ישי 1:4 ובית לחם הגלילית 4:5. הצוות המקצועי של המועדון הכולל את ליאור אוליאל ופול שניידמן מרוצים מאוד מההתפתחות המקצועית של המועדון ומצפים לתחילת עבודות השיפוץ במגרש, שיהפוך את המועדון לראשון בישראל עם מתקן ברמה בינלאומית תקנית.

פרויקט הגשמה מוצלח עם ילדים אתיופים (צילום: פול שניידמן)
פרויקט הגשמה מוצלח עם ילדים אתיופים (צילום: פול שניידמן)

פרויקט הגשמה עם ילדים אתיופים

בנוסף לפעילות השוטפת של המועדון החל לפעול לאחרונה פרויקט "הגשמה" – פתיחת קבוצות הוקי גלגליות לשחקנים ושחקניות מהקהילה האתיופית בביאליק. הפרויקט נמצא בשלבים מתקדמים וקוצר שבחים רבים מקרב קברניטי העיר, ומונה מעל 20 שחקנים ושחקניות מהקהילה האתיופית מכיתות א' עד ו'.  הם מגיעים לאימונים כל שבוע ומתאמנים מתחת שרביטם של המאמנים הבכירים במועדון וזוכים לאימונים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, יחד עם שיחות על ערכים, השקעה בלימודים ועוד.

"הפרוייקט הזה מאוד חשוב לנו במועדון, כחלק משיתוף פעולה עם הקהילה בביאליק בכלל והקהילה המדהימה של הילדים והנוער האתיופי בעיר בפרט. אין ספק שפרוייקט כזה יגרום לשחקנים להיות בני אדם טובים יותר ובטווח הארוך שחקנים מצטיינים שישחקו במועדון ובנבחרות ישראל", אמר אוליאל והוסיף: "אני רוצה להודות להרבה אנשים טובים שבזכותם הפרויקט יצא לדרך ומצליח כל כך: למנהלי מחלקות הספורט – חיים אליאס ובני בניסטי, למנהלת הקליטה אלונה, ובעיקר לראש העיר אלי דוקורסקי, שהאמין בפרוייקט מהרגע הראשון ותמך בו בלב שלם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות