fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוקי גלגליות: אליפות ראשונה לקרית ביאליק

מועדון הוקי גלגליות קרית ביאליק חגג בשבוע שעבר את זכייתו באליפות המדינה, לאחר ניצחון חוץ מרשים על בית לחם הגלילית 7:11. הרבה שבחים מגיעים למאמן שחקן דורי רז, לשחקנים, וליו"ר המסור, לאון קורלנד
אליפות היסטורית. מועדון קרית ביאליק בוגרים צילום: אלה גלייבר
אליפות היסטורית. מועדון קרית ביאליק בוגרים צילום: אלה גלייבר

מועדון הוקי גלגליות קרית ביאליק עשה בשבוע שעבר היסטוריה כאשר זכה באליפות המדינה בפעם הראשונה בתולדות המועדון. ביום רביעי יצאה הקבוצה למשחק חוץ בבית לחם הגלילית, בידיעה שתוצאת תיקו תספיק לה כדי לחגוג בסיום את הזכייה בתואר הנכסף, ואולם חניכיו של המאמן/שחקן, דורי רז, לא רצו לחשוב על שום תוצאה, פרט לניצחון מה עוד שהם לא נוצחו העונה בליגה, והם עשו זאת בגדול עם ניצחון 7:11.

בית לחם היא קבוצה חזקה ושחקניה עשו הכל כדי לשבש את התוכניות של שחקני ביאליק, אבל ביום כזה אף אחד לא יכול היה לעמוד מול המועדון הצמא לתארים. לאחר משחק לחימה יוצא מהכלל, בו בלטו בחלק הקדמי, דורי רז ושון קורלנד, והשוער, אלעד גלייבר, שהיה מצוין כל העונה, ניצחה הקבוצה הטובה יותר, שזכתה באליפות בצדק.

אליפות היסטורית. מועדון קרית ביאליק בוגרים  צילום: אלה גלייבר
אליפות היסטורית. מועדון קרית ביאליק בוגרים צילום: אלה גלייבר

כבשו לזכות ביאליק: דורי רז 5, שון קורלנד 4, אמיר אלפסי וערן דרור 1 כ"א. שינוי דרסטי לעומת העונה שעברה יצוין כי בתום העונה הקודמת החליט האיש החזק בקבוצה, יו"ר המועדון, לאון קולרנד, לבצע שינויים. השינוי הבולט היה בעמדת המאמן. הצטרפותו של רז הוכיחה את עצמה מכל הבחינות, שכן רז עשה עבודה מצוינת כמאמן, אך גם תרם המון כשחקן.

לראייה חמשת השערים שכבש במשחק האליפות. בנוסף הוא גם מאמן העונה את קבוצת הנערים עד גיל 15 וגם שם הוא עושה עבודה מצוינת. פרט לרז הצטרף לקבוצה ליאור אוליאל, שחקן ותיק ומעולה שכבר עשה כברת דרך גדולה בענף ומשמש היום כמנהל המקצועי של נבחרות ישראל ומאמן בפועל את נבחרת הנוער.

לאון, ביחד עם חברי ההנהלה שמו לעצמם מטרה -לזכות העונה בדאבל. המטרה העיקרית הושגה – הזכייה באליפות. למרבה הצער הקבוצה לא הצליחה לעלות לחגיגת הפיינל-פור על גביע המדינה והיא תאלץ להסתפק בצלחת האליפות, לאחר שנוצחה על ידי רמת ישי 7:5.

השחקנים שהיו שותפים לזכייה ההיסטורית באליפות הם: איתמר פלאט ואלעד גלייבר (שוערים), דורי רז, ליאור אוליאל, עופר אלקין, שון קורלנד, אמיר אלפסי, איציק צ'רטקוף, עדן דרור, שובל דבלסטין, אופיר בליצבלאו ועדי רז.

גם הנערים עשו הישג מצוין
קבוצת הנערים של ביאליק עד גיל 15 – דור העתיד של המועדון, זכתה במקום השלישי במשחקי הפיינל פור, לאחר שגברה בשלישי שעבר על אלונה/בנימינה בתוצאה 2:8. כובשי השערים לביאליק: אופק רון 3, מתן גלייבר וסטיב מליבובסקי 2 כ"א, וחי זעפרני.

חניכיו של דורי זכו במדליות ארד והביאו גם הם הרבה כבוד, ובעיקר הרבה תקווה להמשך טוב במועדון, שנמצא העונה בשיאו. השחקנים הפגינו לחימה ונחישות יוצאים מהכלל, לאורך כל העונה ועשו התקדמות גדולה מאז תחילת העונה. ראשי המועדון והמאמן רז שמו להם מטרה _ לקדם את השחקנים הצעירים, לחנך אותם לספורט וערכים ולגרום להם ליהנות מהמשחק ולאהוב אותו. זה קרה בגדול.

מקום שלישי בפיינל-פור. קבוצת הנערים עד גיל 15  צילום: אלה גלייבר
מקום שלישי בפיינל-פור. קבוצת הנערים עד גיל 15 צילום: אלה גלייבר

להישג המצוין של הקבוצה היו שותפים השחקנים: דוד קולצ'ינסקי ויובל אנתבי (שוערים), סטיב מליבובסקי, אופק רון, בר וולך, אופק שפיגל, מתן גלייבר, חי זעפרני, סער אברהם ועידן דהן. פרט ללאון קורלנד שותפים לעשייה במועדון: פול שניידמן, דורון רז ועופר אלקין והם ראויים להערכה על עבודתם הברוכה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות