fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוקורסקי: "קרית ביאליק הולכת להיות הדבר הבא בתחום הנדל"ן בצפון"

שכונת נאות אפק החדשה יוצאת לדרך. ייבנו בה 7253 דירות, חלקן במגדלים של עד 25 קומות, במודל של בנייה רוויה. השכונה צפויה לאכלס 16 אלף תושבים. ראש העירייה: "בקרית ביאליק מרבית עתודות הקרקע של מטרופולין חיפה"
כאן תוקם שכונת נאות אפק החדשה. צילום באדיבות רשות מקרקעי ישראל
כאן תוקם שכונת נאות אפק החדשה. (צילום באדיבות רשות מקרקעי ישראל)
כאן תוקם שכונת נאות אפק החדשה. צילום באדיבות רשות מקרקעי ישראל
כאן תוקם שכונת נאות אפק החדשה. (צילום באדיבות רשות מקרקעי ישראל)

ביום ראשון השבוע נערך כנס וסיור קבלנים ראשון בשכונת נאות אפק החדשה שתיבנה בקרית ביאליק כחלק מהסכם הגג לפיתוח מואץ של 7253 דירות, שנחתם לפני כשנה בין העירייה למשרד הבינוי, רשות מקרקעי ישראל ומשרד האוצר. 20 אחוז מהדירות יהיו בנות השגה. שכונת אפק החדשה תכלול 2000 דירות ובניינים של 25 קומות. 150 קבלנים ויזמים מכל הארץ הגיעו לכנס, כדי לספק פרטים על השכונה החדשה שתבנה בעיר. שכונת נאות אפק תיבנה מזרחית לצור שלום, משני צידי כביש עוקף קריות. היא תוקם על קרקעות המדינה, שהועברו לתחום השיפוט של קרית ביאליק להשלמת העיר ממזרח, ותהווה שילוב נדיר של טבע ועיר.

בסמוך לשכונה ממוקמות שתי שמורת הטבע: עין אפק וכרי נעמן. בשכונה ייבנו 4573 דירות. כעת משווקות 2000 הראשונות. בנוסף לתמהיל מגוון של בניינים ודירות, כ-20 אחוז מהדירות יהיו בנות השגה. יוקמו מבני מסחר ומשרדים, מבני ציבור, חינוך ותרבות, פארק שכונתי מרכזי ואצטדיון.

העיקרון המנחה של הסכמי הגג הוא העמדת קדם מימון על ידי הממשלה לפיתוח תשתיות, מוסדות חינוך ומבני ציבור ופארקים, עוד משלב שיווק הפרויקט. הסכמי הגג מבטיחים ליזמים קבלת היתרי בנייה בתוך 90 יום ומקצרים באופן דרמטי את זמן פיתוח השכונות החדשות והקמתן. בנוסף, נקבע לוח זמנים מדויק לביצוע וקידום כל שלב בפרויקט. ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי: "בעזרת השיווק המואץ נוכל לממש את הביקושים הרבים לדיור בעיר, שלא מומשו בהעדר היצע דירות. קרית ביאליק הולכת להיות הדבר הבא בתחום הנדל"ן בצפון הארץ".

הסיפור המלא יתפרסם מחר: "הד הקריות".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות