fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גשר העמקים יוקם בקרית ביאליק

השגר באורך 220 מטר יוקם מעל רחוב העמקים וישמש הולכי רגל ורוכבי אופניים ויחבר לנחל גדורה. עלות הקמתו מסתכמת בעשרה מיליון שקלים
גשר העמקים (הדמיה: באדיבות "אב אדריכלות נוף בשיתוף אדר' עופרי גרבר")
גשר העמקים (הדמיה: באדיבות "אב אדריכלות נוף בשיתוף אדר' עופרי גרבר")
גשר העמקים  (הדמיה: באדיבות "אב אדריכלות נוף בשיתוף אדר' עופרי גרבר")
(הדמיה: באדיבות "אב אדריכלות נוף בשיתוף אדר' עופרי גרבר")

עיריית קרית ביאליק תבנה גשר ברחוב העמקים בשיתוף משרד התחבורה ומשרד האוצר בעלות של עשרה מיליון שקלים כחלק מפרויקט המטרונית. הגשר באורך 220 מ' יוקם מעל רחוב העמקים, ישמש את הולכי הרגל ורוכבי האופניים לאורך חלקיו של נחל הגדורה. הגשר תוכנן על ידי "אב אדריכלות נוף בשיתוף אדריכל עופרי גרבר" וצורתו מאפיינת את נתיב זרימת הנחל. הגשר יחבר את שכונת ביאליק דרום ויהווה המשך לפרויקט נחל הגדורה. עם סיום סלילת שלב א' של פרויקט נחל הגדורה, הכולל שביל אופניים ומסלול הליכה.

השביל הקיים כיום הינו חלק ממסלול אופניים שיחבר בין נחל הנעמן בצפון לבין נחל הקישון בדרום וזאת כחלק מפרויקט ממשלתי להקמת שבילי אופניים "סובב קריות – עכו" , אליו חברו עיריית קריית ביאליק, רשות נחל הקישון, משרד התחבורה, משרד התיירות וקק"ל. כחלק מהפרויקט ישוקם נחל הגדורה והוא יהפוך מנחל אכזב לנחל פעיל עם מים זורמים ולכך חברו גם אנשי רשות מקרקעי ישראל כחלק מהשבחת האזור לקראת הקמת השכונה החדשה "ביאליק דרום" הכולל גם סלילת שבילים משני צדי הנחל.

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי: "ביאליק הינה עיר ירוקה ובריאה, בה הספורט הינו חלק משגרת היום יום. רתמנו לצורך ביצוע הפרויקט את משרד התחבורה שכבר השקיע 1.4 מיליון שקלים ויוסיף להשקיע יחד עם משרד האוצר וגופים נוספים עד כ- 10 מיליון . אני מאמין כי הפרויקט יושלם תוך 4-5 שנים ויהפוך את קריית ביאליק לפנינת נופש ופנאי של כל האזור".

 

הדמיית הגשר באדיבות "אב אדריכלות נוף בשיתוף אדר' עופרי גרבר"

ההדמיה משוחררת לשימוש עיתונאי

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות