fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גלובוס מקס תשפץ את אולמות הקולנוע בקריון בהשקעה של 20 מיליון שקלים

הקולנוע יעוצב בסגנון כיכר אירופאית עם מדרכת אבנים ומזרקות
גלובוס מקס בקריון
כיכר אירופאית. הדמיה של הגלובוס מקס בקריון

רשת בתי הקולנוע גלובוס מקס, בבעלות בנט קפלן ויורם גלובוס, תשקיע בשנתיים הקרובות כ- 200 מיליון שקלים בהקמת מתחמי קולנוע חדשים ברחבי הארץ.

בקריון בקרית ביאליק, תבצע  גלובוס מקס השקעה משותפת של כ- 20 מליון שקלים עם חברת מליסרון- בעלת הקניון ושיפוץ של מתחם בתי הקולנוע הפועל בקניון. הקולנוע יעוצב בסגנון כיכר אירופאית עם מדרכת אבנים ומזרקות.

בגרנד קניון בחיפה לאחר הפסקה של שנתיים ייפתח שוב מתחם בתי קולנוע מתקדם בהשקעה של 100 מיליון שקלים שיכלול 21 אולמות הסובבים כולם סביב מרכז מסעדות וקולינאריה אשר יעוצבו כמתחם "דרייב אין". המתחם יוקם בקומה שבה נמצא כיום פארק שעשועים לילדים, על שטח של כ-5000 מ"ר ובנייתו תחל ברבעון הראשון של 2013.

הרשת תקים גם בקניון נהריה גלובוס מקס בשנת 2013. בית קולנוע שיכלול 4 אולמות בשטח של 1000 מ"ר , בהשקעה של 10 מיליון שקלים. האולמות יעוצבו באופן המשקף את האופי של אזור הצפון קירות עץ וטרקלין הפונה לאוויר הפתוח ועוד .

גלובוס מקס מובילה כיום את הצמיחה בענף בתי הקולנוע. על פי נתוני התאחדות בתי הקולנוע בארבע השנים האחרונות גדלה הרשת ב- 49 אחוזים לחנויות זהות מעל לקצב הצמיחה של השוק שעמד על שלוש חנויות זהות ו-30 אחוזים כולל מתחמים חדשים.

גלובוס מקס כוללת 84 אולמות קולנוע ב- 12 ערים: קרית ביאליק, נתניה, באר שבע, מודיעין, אשדוד, אשקלון, ירושלים, כפר סבא, הוד השרון , נהריה עפולה ואילת. הרשת מעסיקה כ- 1000 עובדים, וסיימה את השנה עם מחזור עם יותר מ- 200 מיליון שקלים.

יורם גלובוס ובנט קפלן, בעלים של רשת גלובוס מקס, ציינו: "ההשקעה הגדולה שאנו מבצעים באולמות הקולנוע על מנת להבטיח לצופה הישראלי חווית בילוי משופרת אפשרה לנו לגדול משמעותית, מעבר לקצב הצמיחה של השוק.

"עד 2015 אנו מתכננים להכפיל את פעילותנו.  לרשת חוזים לפתיחת שישה קומפלקסים חדשים אשר יביאו אותה לפרישה של כ- 150 אולמות קולנוע וייצבו אותה כרשת הגדולה בישראל".

 גלובוס מקס בקריון
כיכר אירופאית. הדמיה של הגלובוס מקס בקריון

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות