fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גאליס שלנו

בן רביד, בן 23, כמעט נכנס בבחירות האחרונות למועצת העיר עם תנועת צעירים. זה לא קרה, ואולי טוב שכך, כי השחקן המוכשר לוהק לסדרת הילדים ובני הנוער המאוד פופולארית "גאליס". רגע לפני שהוא הופך לדבר הבא בעולמם של הקטנים, הוא מדבר
בן רביד
"אפשר להצליח ולגור מחוץ למדינת תל אביב". בן רביד (צילום: מיכאל טיפויל)

 "אני לא עוזב את ביאליק, כי קשה לשלב כל כך הרבה דברים ולגור פה, אבל זה שקשה לא גורם לי לברוח, להיפך, זה אפשרי. אפשר להתנדב פה, להשיג השכלה, אפשר לשחק בסדרת טלוויזיה ועדיין לגור מחוץ למדינת תל אביב ולחזק גם את האזור הזה", הוא אומר בנחרצות, "זה מסר חשוב שצריך להעביר לאנשים, אפשר להצליח גם מפה, למרות שאני עדיין רחוק מההצלחות שלי"

 מחר ב"הד הקריות"

ביום הראשון של שנת 2014, צלצל הטלפון של בן רביד, בן 23 מקרית ביאליק. על הקו, חיים שרגא מסוכנות שחקנים וניהול אישי שהחל לנהל עם רביד את שיחת "יחסינו לאן". רביד, שלפני כחמש שנים כיכב בסדרת הילדים "ראש גדול" בערוץ הילדים, בדיוק סיים מערכת בחירות סוערת, שבסיומה היו חסרים לו רק מספר קולות כדי להיכנס למועצת העיר כמספר 3 בסיעת הצעירים. בתמימותו חשב שאולי זו תקופה כזו וגם את התחום האהוב, המשחק, הוא עומד לאבד. "בשנייה שחיים קלט שהלב נפל לי, הוא צעק לי שהתקבלתי ל"גאליס". הייתי המום והיתה הרבה שמחה בבית בזכותו".

אז זו החדשה המרעישה, רביד לוהק לאחת מסדרות הילדים והנוער הישראליות היותר פופולאריות ובתפקיד הראשי לצידה של רוני דלומי. ביחד יגלמו סיפור אהבת נעורים.

בן רביד
"אפשר להצליח ולגור מחוץ למדינת תל אביב". בן רביד (צילום: מיכאל טיפויל)

זה מהבית
הוא צעיר אבל כבר הספיק להשתתף בלא מעט סדרות וסרטי קולנוע. רק לפני עשרה חודשים סיים צילומים של סרט סטודנטים, שלדעתו יצליח בארץ ובעולם. הוא מעיד על עצמו כמי שגדל בבית ערכי, לאבא אריה אחראי בטיחות בחברה פרטית ואמא בתיה, סוכנת נסיעות בבתי הזיקוק. יש לו שתי אחיות גדולות, ענת בת 38 ועדי בת 30, אף היא שחקנית.

הוא גדל בביאליק הוותיקה, למד בבית הספר ביאליק, בחטיבת אפק באורט ביאליק, במגמת מדעי החברה ותיאטרון. בגיל 12 הצטרף ללהקת צעירי ביאליק ונשאר שם 12 שנה. במקביל השתתף באינספור חוגי דרמה, ומשם הדרך לטלוויזיה היתה קצרה. ערוץ הילדים השיק אז פרויקט של ילדים עושים סרטים, במסגרתו תלמידי בית ספר יסודי כותבים תסריט וערוץ הילדים מפיק את הסרט. גם תלמידי בית הספר הבונים בביאליק כתבו תסריט ובסופו של דבר, ערוץ הילדים החליט להפיק את הסרט. במסגרת הפרויקט התקבל רביד לתפקיד משני. הסרט זכה בארץ במקום הראשון ובפסטיבל הבינלאומי "צ'ק ג'וניור" באיטליה במקום הראשון בקטגוריית השחקנים הטובים ביותר ובמקום השלישי בקטגוריית הסרט הטוב ביותר. כשהיה רק בן 15, שיחק רביד בתפקיד ראשי בסדרה "עולם מושלם", סדרת מקור של ערוץ הילדים ביס, בבימויו של ציון רובין. סדרה שמספרת על חבורת ילדים עם בעיות שמגיעים לפנימיית בן שמן.

שנתיים וחצי אחר כך, כשלמד בכיתה י"ב, התחיל רביד להתקבל להפקות. הוא שיחק בתפקיד אורח בסדרה "אמא'לה", תפקיד אורח בתוכנית "פרשת השבוע" ותפקיד ראשי בסדרה "בלי גרביים" בערוץ לוגי. אז הגיע התפקיד הגדול בסרט "שבעה" של שלומי ורונית אלקבץ. "שיחקתי את הבן של קרן מור, הבן של הנפטר בסרט. זה היה תפקיד שבסופו של דבר יצא יותר קטן ממה שבאמת צילמו", הוא אומר, "אבל הייתי חודש בצילומים בסביון, בבית שעיצבו אותו כבית בקרית ים. במהלך הצילומים הכרתי הרבה שחקנים מהשורה הראשונה בארץ, איתם נשארתי בקשר".

"מה שמצחיק הוא, ששיחקתי כבר בשתי סדרות ילדים ומשהו קרה בחמש שנים שעברו, בקהל הילדים, הם לא פראיירים ואי אפשר לעבוד עליהם. קהל הילדים מאוד בוגר והמוצר גאליס הוא מאוד איכותי. ההפקה פרסמה בפייסבוק שאני עומד לשחק ומפרסום אחד בפייסבוק, תוך כמה שעות היו לי עשרות הצעות חברות של ילדים, עוקבים באינסטגרם והכל מפרסום בודד בפייסבוק. אני לא יודע מה יקרה כשהסדרה תעלה"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות