fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם ניל מרכוס יחליף ג'אסטין טאבס?

אחרי שהחליפה שני זרים בעמדת הסנטר נאלצת הנהלת מכבי ביאליק לחתוך זר נוסף. הפעם הגיע תורו של ג'אסטין טאבס ללכת הביתה
ג'אסטין טאבס
מימין: ג'אסטין טאבס (גופיה צהובה) (צילום: נחום סגל)

ביש מזל פוקד העונה את מכבי קרית ביאליק כדורסל בכל מה שקשור לשחקנים הזרים. רק לפני שבועות ספורים החליטה ההנהלה לשחרר את גרג המלין שהובא לעמדת הסנטר כיוון שהוא לא סיפק את הסחורה. במקומו הובא טרנס ווטסון לאותה עמדה, במקרה השניים חברים טובים, אך גם ווטסון לא נמצא מתאים לתפקיד וגם הוא שוחרר מהקבוצה פחות משבוע אחרי שהגיע למבחנים.

בסופו של דבר מצאה ביאליק זר לעמדה זו. מדובר בג'וינר דאליס, 24, שמתנשא לגובה 2:03 ושיחק בעונה שעברה בליגה הראשונה בפינלנד. בניגוד לשניים הקודמים דאליס התגלה כשחקן מצוין, יעיל מאוד מתחת לסלים, ושחקן אינטיליגנטי. הוא זכה לכינוי "שחורצ'יאנטיס הקטן", כי הוא נראה גדול בממדי גופו, אך הוא זריז ואתלט מצוין ועדין לא נמצא בשיאו. דאליס נקלט היטב בקבוצה ובמשחק הדרבי ביום ראשון הציג מספרים יפים מאוד עם דאבל דאבל, שכלל 14 נקודות ו-14 ריבאונדים.

המחליף שלו? ניל מרכוס עם הסוכן שלו.
נכח במשחק. ניל מרכוס עם הסוכן שלו. (צילום: איסר רביץ)

כשנדמה היה שביאליק עלתה על הדרך המלך בעניין הזרים, הגיע הברוך הגדול עם הזר הראשון שנקלט בקבוצה בקיץ לשביעות רצון כולם, מדובר ברכז-קלעי ג'סטין טאבס. אלא שבמקרה הזה מדובר בפציעה. טאבס סובל מדלקת חריפה בגיד אכילס. פציעה בעייתית שהפתרון היחיד לה הוא מנוחה ארוכה של כמה חודשים. הבעיה שביאליק לא יכולה לחכות, למרות שהיא מרוצה מטאבס, הן כשחקן והן כאדם, והיא נאלצת להחליף אותו. טאבס כמעט לא שותף בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה והשבוע הוחלט סופית לשחרר אותו.

נכון לעכשיו יש מועמד במקומו, אבל יש בעיה שצריך לפתור איתו. מדובר בניל מרכוס,26, גובהו 1.96, שחקן מעולה ששיחק בליגה הראשונה ביוון. הבעיה היא שמרכוס, שנשוי ליוונייה, רוצה להביא גם אותה לארץ. הנהלת ביאליק מתנגדת למהלך מטעמים כספיים וכעת נותר לצדדים למצוא פתרון לסוגיה.

אגב מרכוס נכח במשחק הדרבי בו נוצחה מכבי ביאליק ע"י עירוני קרית אתא.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות