fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלי דוקורסקי: רק באמצע הדרך

נשוי ואב לשלושה, נבחר לחבר מועצת העיר בשנת 1989, סגן ראש העיר בשנת 2004 ומ-2008 מכהן כראש העירייה
אלי דוקורסקי (צילום: באדיבות העירייה)
אלי דוקורסקי (צילום: באדיבות העירייה)
אלי דוקורסקי (צילום: באדיבות העירייה)
אלי דוקורסקי (צילום: באדיבות העירייה)

סיעה: ליכוד

מי אני: אלי דוקורסקי, נשוי ואב לשלושה, יליד קרית ביאליק. שימש מנהל אגף ארגון, שיטות והסברה בחברת "המשקם"; בעל תואר שני במינהל ציבורי באוניברסיטת חיפה, בעל תואר ראשון במדעי המדינה במכללה האקדמית עמק יזרעאל. מכהן כחבר מועצת העיר משנת 1989, סגן ראש העיר משנת 2004, יו"ר ועדת תחבורה ובטיחות בדרכים וממונה על משרד מהנדס העיר. נבחר לתפקיד ראש העירייה בבחירות בשנת 2008.

מה אני מציע: "אני מבטיח לתושבים להמשיך בהצלחה. בחמש השנים האחרונות הבאנו את קרית ביאליק לשיאים רבים ואני חש שאנו רק באמצע הדרך, שאפשר ולהמשיך לצעוד קדימה. אמשיך בהחזרת הצעירים לקריה ותימשך ההגירה החיובית של תושבים שהחלה בתקופת כהונתי. נמשיך להיות העירייה המשקיעה ביותר בתושביה באזור הקריות. נמשיך להיות רשות איתנה כלכלית, כפי שקיבלנו פרסי ניהול כספי תקין בשלוש השנים האחרונות. אמשיך בצמצום גירעונות העירייה כפי שקיבלתי אותם. זכינו בפרס החינוך היישובי הארצי היוקרתי, הכפלנו את תקציב החינוך.

"אמשיך בקידום פרויקטים בכל רחבי העיר ובהם אגם נופש פעיל, שביל נחל הגדורה וטיילות, מגרשי ספורט ופנאי, פארקים, גינון תאורה, מגרשי משחקים. אמשיך בפיתוח תשתית הכבישים שהפכה בשנים האחרונות את החיים בקרית ביאליק לנוחה הרבה יותר. אקדם בכל כוחי את בניית 5000 יחידות הדיור המתוכננות להיבנות בעיר בשנים הקרובות, שתיתן בסיס לצעירי הקריה".

למה אני: "כי הנהגתי את העיר להצלחה והחזרתי לתושבי העיר את הגאווה בקרית ביאליק. ערב בחירתי הבטחתי להחזיר את העיר להוביל וקיימתי. אני אוהב את קרית ביאליק, חי ונושם את העיר. אני אוהב את התושבים, חש אותם וקשוב אליהם. הם משיבים לי אהבה. אני מגיע בכל בוקר לעבודתי עם חיוך לקראת אתגרי המחר. שיטת הניהול שלי הינה שיטה משתפת המכבדת את התושב ומשאירה את דלתי פתוחה בפניו כל העת. אני מאמין בשיתוף ועבודת צוות ומאציל סמכויות. אני קשוב לציבור , ליועצים ולמומחים ומתייעץ רבות. אני יודע היטב את הדרך אל משרדי הממשלה, ייצוגה בכבוד של קרית ביאליק בפני הממשלה וגיוס משאבים לפי צורכי העיר. גייסתי בחמש שנות כהונתי 160 מיליון שקלים תקציבי פיתוח, סכומי עתק כמוהם לא ידעה העיר בעבר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות