fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איצטדיון כדורגל עם 3000 מקומות ישיבה ייבנה בנאות אפק

את הבשורה הביא איתו ראש העירייה אלי דוקורסקי בטקס ספורטאי השנה של הד הקריות שהתקיים השבוע. תחילת העבודות בשנת 2018
50 מיליון שקלים ויהיה איצטדיון. נאות אפק הדמיית מחשב באדיבות עיריית קרית ביאליק
50 מיליון שקלים ויהיה איצטדיון. נאות אפק (הדמיית מחשב באדיבות עיריית קרית ביאליק)
50 מיליון שקלים ויהיה איצטדיון. נאות אפק הדמיית מחשב באדיבות עיריית קרית ביאליק
50 מיליון שקלים ויהיה איצטדיון. נאות אפק (הדמיית מחשב באדיבות עיריית קרית ביאליק)

במסגרת הסכם הגג שנחתם בקרית ביאליק לקידום בנייתן של 7500 דירות בפיתוח מואץ, יוקם בשכונת נאות אפק החדשה איצטדיון כדורגל על שטח של 19 דונם.
יהיה זה איצטדיון מפואר, הגדול בקריות, עם כ~3000 מקומות ישיבה. עלות הקמתו המשוערת – כ-50 מיליון שקלים. הוא יכלול חניות, שטחי מסחר ושירותים נלווים. מכיוון שהאיצטדיון יוקם בסמוך למוסדות החינוך ומבני ציבור, הוא  יהיה ישמש לא רק למשחקים אלא גם למופעי תרבות, מוזיקה וטקסים. תחילת הבנייה: בשנת 2018.

ראש העירייה אלי דוקורסקי הודיע על הקמת האיצטדיון ביום שני השבוע בטקס ספורטאי השנה של הד הקריות באולם הספורט בקרית ביאליק. נודע, כי מי שתיכנן את האיצטדיון הוא האדריכל דני קידר, שאף תכנן את האיצטדיון בעכו. דוקורסקי מסר, כי תקציב הפיתוח לשלב הראשון של הקמת האיצטדיון כבר אושר. בנאומו בטקס ספורטאי השנה של הד הקריות קרא דוקורסקי לראשי הערים בקריות השכנות להקים קבוצת ספורט אחת של כל הקריות בכל ענף: כדורגל, כדורסל כדורעף וכו', כדי שיגיעו לקדמת הספורט בישראל.

דוקורסקי: "קרית ביאליק נמצאת בתנופת פיתוח אדירה. אנו שואפים להפוך אותה לעיר בריאה ומשקיעים רבות במתקני ספורט ותרבות הפנאי. האיצטדיון, שעתיד לקום בשכונת נאות אפק הוא עוד הוכחה ניצחת לכך".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות