fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איחוד כוחות: ברקאי וורטהיים ירוצו ברשימה משותפת

מנהיגות חדשה לקרית ביאליק בראשה עומד ברקאי ערכה בשבוע שעבר כנס בחירות ראשון. "אנחנו בטוחים ביכולתנו להחליף את השלטון הקיים", הסבירו השניים
רפי ורטהיים וצביקה ברקאי
שני דוקטורים. ורטהיים וברקאי (צילום: עצמי)
רפי ורטהיים וצביקה ברקאי
"נחזור לשרת את כלל הציבור". ורטהיים וברקאי (צילום: עצמי)

יו"ר  מנהיגות חדשה לקרית ביאליק, חבר מועצת העיר אל"מ במיל' ד"ר צביקה ברקאי ערך  כנס בחירות מרכזי ביום חמישי האחרון.  בכנס הודיע ברקאי על מועמדותו לראשות העיר וריצה משותפת יחד עם ראש עיריית קרית ביאליק לשעבר רפי ורטהיים.

בכנס השתתפו כ-55 פעילים מרכזיים המובילים את הרשימה בתחומים שונים. בכנס הציגו ברקאי וורטהיים את חזונם לעיר וכן נתנו דגשים ארגוניים לגבי המשך תהליך הבחירות. הנוכחים הפגינו "רוח קרב" וביטחון רב ביכולת לנצח בבחירות הקרובות שייערכו באוקטובר. המשך הפעילות תתבצע בקבוצות עבודה קטנות שיסוכמו בתקופה הקרובה וכמובן באמצעות עבודת שטח לכלל הציבור.

בחצי שנה האחרונה ורטהיים וברקאי מאחדים כוחות במגוון רחב של נושאים, מאז הצטרפותו הרשמית של ברקאי לשורות האופוזיציההריצה המשותפת תהיה במסגרת סיעת מנהיגות חדשה לקרית ביאליק. "אנו מבינים שביחד אנחנו יכולים לנצח את דוקורסקי", הסביר ברקאיעולם הערכים שלנו דומה ולפיכך זה הכיווןאנו פועלים ביחד".

ד"ר ורטהיים חזר להתגורר בארץ בחודש יולי לאחר שהות ממושכת של שלוש שנים בשליחות כמרצה בכיר באוניברסיטה בעיר דרזדן ואף הוביל פרויקט שיתוף פעולה בין ישראל לגרמניה. השנה רשם ניצחון, בבית המשפט, כראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי,רצה להדיחו ממועצת העיר בשל היעדרותו מישיבות המועצה. בית המשפט דחה את העתירה.

"אנחנו מאמינים שמגיע לתושבים הנהגה טובה יותר, יעילה יותר והגונה הרבה יותר. בכוונתנו לשפר מהותית את איכות חיי התושבים בקרית ביאליק בדגש על הורדת נטל הארנונה הכבד והמיסים הנלווים שגבייתם עלתה, בקדנציה האחרונה בשיעור שיא של כ- אחוז. נפעל לשיפור אמיתי באיכות ובתקצוב של מערכת החינוך. כך למשל, יתוגברו פרויקטים לשיפור הישגי התלמידים, כמו אומ"ץ, שהוכנסו לעיר בעבר על ידי ד"ר ורטהיים.

"נפעל לפיתוח מעשי של אזור התעשייה וליצירת מקומות עבודה לתושבים. יבוצע תיקון מהותי של התשתיות המוזנחות בעיר הגורמות לסבל רב לתושבים בעיקר בתקופות גשמים ושרב, ותעשה הקפדה על שוויוניות מלאה בטיפול בתושבים. המערכת העירונית תחזור לשרת את כלל הציבור ותמסור מידע אמין ומקיף לתושבים. נפעל לייעול המערכת העירונית ומניעת כפילויות בין חברת המתנ"סים, תאגיד המים והמערכת העירונית שהביאו להגדלה של כמות המנהלים והיועצים ועליה בעשרות אחוזים של מקבלי שכר מהקופה הציבורית.

אנחנו בטוחים ביכולתנו להחליף את השלטון הקיים וקוראים לתושבי העיר להצטרף אלינו בתמיכתם. הרשימה המשותפת תכלול נציגים של כלל התושבים ופרטי ההסכם המפורט שיחתם בינינו ימסרו לציבור בצורה גלויה ועניינית", סיכמו השניים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות