fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: דוקורסקי חיזק את כוחו במועצה. שתי סיעות חדשות נכנסו למועצת העיר

"ליבי יוצא אל בעלי העסקים". אלי דוקורסקי | צילום: דורון גולן
"ליבי יוצא אל בעלי העסקים". אלי דוקורסקי | צילום: דורון גולן

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, ימשיך את כהונתו לקדנציה השלישית ועל פי הנתונים הוא ניצח ברוב מוחץ של 95 אחוז מקולות הבוחרים. במקביל הצליחו שתי סיעות חדשות להכנס למועצת העיר אך דוקורסקי יצליח לבנות קואליציה חזקה.

מהנתונים עולה שדוקורסקי הצליח להכניס למועצת העיר שישה חברים ובכך לחזק את כוחו במועצה שעמד על ארבעה מנדטים עד כה, יוסי אזריאל שלושה מנדטים, סיעת הצעירים עם שני מנדטים, ביאליק ביתנו עם מנדט אחד, התנועה החברתית קיבלה מנדט אחד. ההפתעה היא כניסתן של שתי סיעות חדשות למועצת העיר. ירון סלמן שזכה במנדט אחד וכבר הודיע כי הוא מתכוון להיכנס לקואליציה העירונית של דוקורסקי. סיעת אופק חדש לביאליק של יעקב בוחבוט זכתה במנדט אחד ובוחבוט הודיע כי יש לו כמה תנאים בסיסיים לפני שישקול כניסה לקואליציה העירונית.

"אני מודה לציבור על האמון הבלתי מעורער שנותן לי את המוטיבציה להמשיך בתנופת הפיתוח של העיר קרית ביאליק" מסר דוקורסקי  "אני רואה את התחזקותה של סיעת חי מארבעה לשישה מנדטים, המהווה עלייה של כ-50 אחוז כהישג מרשים. בכוונתי להיפגש בימים הקרובים עם נציגי כל הסיעות במטרה להרכיב קואליצה מקיר לקיר למען תושבי העיר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות