fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: ביתנים מסחריים יוצבו בטיילת בן גוריון

ועדת משנה להתנגדויות אישרה הקמת שני ביתנים מסחריים בשדרות בן גוריון בקריית ביאליק אשר יתנו שירות לתושבים רבים המגיעים למקום. הביתנים יוקמו בסמוך לצמתים המרכזיים של הצטלבות שדרות בן גוריון עם הרחובות דפנה וקרן היסוד. כל ביתן יהיה בשטח של 35 מ"ר ויכלול שירותים ציבוריים. ועדת המשנה להתנגדויות השאירה בידי הועדה המקומית לתכנון ובניה קריות לקבוע את מיקומם המדויק של הביתנים.

הועדה נדרשה למענה עקב פנייתם של תושבים החוששים להפרעה בשגרת חייהם. במענה למתנגדים הסבירה הועדה כי התפתחות העיר היא דינמית ומשתנה בהתאם לצרכים. לפני 3 שנים שדרגה עיריית קריית ביאליק את שדרות בן גוריון, אחד הרחובות המרכזיים והוותיקים בעיר בהשקעה של כ- 14 מיליון שקלים. הוחלפו מערכות התשתיות, הותקנה מערכת תאורה חדישה, נסללו שבילי הולכי רגל ואופניים ושודרגה הצמחייה. הנחת קו הניקוז החדש הביאה לסיום את סאגת שלולית הענק שהפכה לסימן ההיכר של צומת בן גוריון-הפלמ"ח-הנרקיסים הסמוכה לצומת צבר בעיר.

בנוסף למתקנים שכבר הוקמו, השאירה הרשות שטחים לאורך השדרה שימולאו בתוכן בשנים הקרובות כאשר ימצא התקציב. בין השאר, תוקם מרפסת אוהבים בסמוך לכיכר הפלמ"ח וצומת צבר. במספר מקומות ביקשה העירייה להקים ביתנים מסחריים המצוידים בשירותים בכדי להשלים את המענה הניתן לתושבים המבלים בשדרה. הביתנים ישרתו בעיקר את תושבי הסביבה והולכי הרגל לאורך הטיילת.

באישורה להקמת הביתנים סברה ועדת התנגדויות כי בטיילת ששטחה כ- 16000 מ"ר ואשר מהווה ציר מרכזי בעיר, שני ביתני מסחר ששטחם סך הכל 70 מ"ר , לא ישפיעו באופן מהותי על אופי השכונה. הביתנים צפויים להפוך את השדרה לפעילה יותר ומושכת עבור מגוון אוכלוסיות בקריית ביאליק. כמו כן ,הועדה סבורה כי התוכנית המוצעת על ידי הרשות תשפר את איכות החיים לאורך הרחוב ואף תעלה את ערך הדירות בהתאם.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי מסר: "מאז שדרוג הרחוב אני מקבל הדים מהציבור הרחב המחממים את הלב. אני משוכנע שהקמת ביתנים בשדרה תשלים את חוויית ההנאה לתושבים. יחד עם זאת הוחלט להקים אותם בסמוך לצמתים המרכזיים בכדי שלא יהוו מטרד אפשרי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות