fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית אתא נעצר בחשד למעורבות ברצח מתן אדלשטיין

זירת רצח
עו"ד ציון שמעון
עו"ד ציון שמעון (צילומים: אפרת פראנק)

תושב קרית אתא בן 22, שהיה מבוקש על מעורבות ברצח מתן אדלשטיין באוגוסט 2011, נעצר ביום חמישי שעבר, בחשד למעורבות ברצח מתן אדלשטיין, לאחר שהגיע אל תחנת המשטרה והסגיר את עצמו.

באוגוסט 2011 נרצח אדלשטיין, צעיר בן 21, בסמוך לביתו בקרית אתא. על פי הערכות המשטרה, אדלשטיין נרצח בעקבות קרב יריות שהתרחש כסכסוך בין כנופיות עבריינים בקריות. ביום הרצח, חזר אדלשטיין לביתו בשעות ערב, כאשר החלה קטטה בסיומה הוא נפצע אנושות ובהמשך נפטר מפצעיו. אדלשטיין היה מוכר למשטרה ורק שנה קודם לכן השתחרר מהכלא, לאחר תקופת מאסר שריצה לאחר שהורשע בשוד בנק בעיר.

ביום חמישי שעבר נעצר הצעיר בן ה-22 על ידי ימ"ר מחוז חוף, בחשד למעורבות ברצח. נציג המשטרה ביקש להאריך את מעצרו ב-15 ימים והדגיש כי שחרור החשוד עלול להוות סכנה לשלום הציבור וכי החשוד עלול לנסות לשבש הליכי חקירה ולהימלט.

החשוד הובא לדיון הארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה. נציג המשטרה רס"מ שגיב ביטון הציג לבית המשפט חומר חקירה שנאסף בשנתיים וחצי האחרונות. במהלך הדיון, ערך עורך דינו של החשוד, עו"ד ציון שמעון חקירה לביטון, במהלכה התברר כי החשוד הגיע לתחנת המשטרה ביוזמתו, כדי להסגיר את עצמו. בתום החקירה אמר עו"ד שמעון כי רוב פעולות החקירה בתיק כבר בוצעו במהלך התקופה שעברה מאז הרצח וביקש מבית המשפט להורות למשטרה להטיח את הראיות נגד החשוד בימים הקרובים, כך שלא יזדקקו לתקופת מעצר ארוכה.

השופטת איילת הוך טל אמרה בהחלטתה, כי מחומר החקירה שהוצג בפניה, קיים חשד סביר שהחשוד מעורב בעבירה המיוחסת לו וכי היא שוכנעה כי שחרורו של החשוד עלול להוות סכנה לשלום הציבור. השופטת קבעה כי אין מקום לשחרר את החשוד למעצר בית בשלב זה, אך סברה גם כי אין מקום להאריך את מעצרו של החשוד ב-15 ימים והאריכה את מעצרו בשישה ימים בלבד.

עו"ד ציון שמעון מסר בתגובה: "מרשי מכחיש את החשדות מכל וכל. הוא הגיע מיוזמתו לתחנת המשטרה ומצפה שכל הסיפור יהיה מאחוריו במהרה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות