fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רעות כהן מונתה למנכ"לית קניון ה-I WAY בקרית אתא

כהן, רק בת 32, הספיקה עד היום לנהל שישה מרכזי קניות נוספים. בקניון ה-I WAY הפועל שבעה ימים בשבוע, נותרו עוד שטחי מסחר בודדים להשכרה
מנכלית קניון I WAY רעות כהן ( צילום: גל יאסנקוב)
מנכלית קניון I WAY רעות כהן ( צילום: גל יאסנקוב)

מינוי בכיר. קבוצת יעקב יצחקי השקעות וב.קרן מרכזים בע"מ, הודיעו היום (שלישי) על מינויה של רעות כהן, למנכ"לית קניון ה- I WAY בצומת קרית אתא.

כהן, בת 32, נשואה + 1, כיהנה בעבר כמנהלת השיווק של קניון סינמול לב המפרץ, והייתה בין השאר גם מנהלת ומשווקת מרכזי קניות ברמת הגולן, מגדל העמק, עכו העתיקה, טירת הכרמל ותל מונד.

מנכלית קניון I WAY רעות כהן ( צילום: גל יאסנקוב)
רעות כהן ( צילום: גל יאסנקוב)

בקבוצה מספרים כי רעות כהן מונתה לתפקיד, לאור ניסיונה הרב בתחום הקניונים ומתחמי מסחר ואנחנו משוכנעים כי היא תתרום רבות לפיתוח לפיתוחו של קניון ה- I WAY".

הקניון מכוון לעיצוב וסגנון חיים של חיפה והקריות, ממוקם בצמוד לצומת קריית אתא, בעורק מרכזי במפרץ חיפה, עם נגישות מקסימאלית לתחבורה ציבורית.

המתחם כולל כ- 22 אלף מ"ר בשלושה מפלסים, עם חנייה צמודה בכל מפלס ותמהיל מגוון של מותגים לעיצוב והלבשת הבית, מסעדות ובתי קפה. עוד במתחם, הוקמה קומת משרדים שמשתרעת על שטח של כ- 3,000 מ"ר המוצעת להשכרה בימים אלו.

מתחם I WAY  (צילום: אלי גרוס)
מתחם I WAY (צילום: אלי גרוס)

בין השוכרים הבולטים בקניון ה- I WAY נמנים: רשת סטופ מרקט, בית קפה דודו אוטמזגין, חברת פלורליס לעיצוב הבית, חברת דרים לנד חדרי שינה מעוצבים לילדים, ממלכת האופים, צווילינג, מגה ספורט, עודפי חשמל, הסושייה, מילגה, סטודיו C , הפיראט האדום ועוד. נותרו שטחים מועטים אחרונים לשיווק.

בקרוב צפויים להיפתח במתחם סניפים של קפה פרימיום, רשת מטבחי Decor, רשת מחסני תאורה, בורגרים, מסעדת עלה גפן, קפה נטו, הרמס עיצובים, מטבחי ונציה גלידת תל חנן ועוד.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות