fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קול כלה וקול כלה

אחרי שנישאו באפריל בטקס אזרחי ובשבוע שעבר בטקס רפורמי בקאנטרי גלי גיל, היא בשמלת כלה והיא בחליפת חתן, הן חושבות על השלב הבא והחשוב ביותר בחייהן: הפריה מבנק הזרע. כתבת "הד הקריות" הייתה בחתונה של מאיה בן ואתי אסיס מקרית מוצקין והתרגשה עד דמעות
צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן

ביום שני שעבר התקיימה חתונה די מיוחדת באולם הפנינה בקאנטרי גלי גיל בקרית מוצקין. על פניו נראה היה כאילו מדובר באירוע רגיל, אך מי שנכנס פנימה הבחין בשתי צעירות נרגשות – האחת לבושה ככלה, והשנייה לבושה כחתן, ושתיהן מחייכות מהתרגשות רבה.

לי זו הייתה החתונה החד מינית הראשונה בה השתתפתי, ואת האמת, התרגשתי מאוד בשביל השתיים. את הטקס ניהל הרב גדי רביב, רב הקהילה הרפורמית בכרמיאל, המאמין כי לכל אחד ואחת יש את הזכות להינשא, ללא הבדלי דת, גזע או מין.

השתיים, מאיה בן (38) ואתי אסיס (32), נפגשו לפני כעשרה חודשים. בן, שעברה מתל אביב להתגורר בקרית אתא, יצאה בערב למועדון גייז עם חברתה קים קונקשיין מקרית חיים. "יצאנו למועדון למרות שאני לא מרבה לצאת למסיבות גייז", נזכרת בן, "בשלב מסוים ראיתי שנכנסה למועדון בחורה עם חיוך ענק ועיניים יפות, בדיוק כמו שאני אוהבת.

"בשלב מסוים שתינו הגענו לשירותים, וכשהיא נכנסה לתא, פרצתי את הדלת עם הרגל, עוד לפני שהספיקה לסגור את הדלת, דחפתי אותה על הקיר והתחלנו להתנשק. למחרת היא כתבה לי שהיא לא מחפשת זוגיות ושהיא לא מתנשקת בשירותים. אמרתי לה שגם אני לא, אבל המשכנו להיות בקשר בלי הבטחות לטווח ארוך, רק היה לנו נחמד. מאותו היום, לא עבר יום בו ישנו בנפרד, או אצלי או אצלה, כל יום".

סיפור האהבה בין השתיים פרח ובשלב מסוים הן עברו להתגורר בקרית מוצקין יחד עם בנה ובתה של בן. בן היא מאפרת העובדת בשלל הפקות אופנה ותוכניות טלוויזיה, ואסיס – מדריכת נוער בפנימיית אהבה.

"כשהכרנו, אמרתי למאיה שאני נשואה קודם לעבודה שלי והיא ענתה את אותה התשובה, אבל בלי לשים לב זה יצא ככה שהתאהבנו מאוד האחת בשנייה", מספרת אסיס, "זה היה מאוד מרגש, כי ככה זה כשלא מצפים למשהו והוא מגיע. אמרתי לעצמי שהעבודה שלי קודמת לכל. בפנימייה אני אחראית על 13 ילדים והם חשובים לי מאוד. כמה חודשים אחרי שעברנו לגור ביחד, הרגשתי הכי שלמה בעולם. בערב חג הפסח אמרתי לחברים שלי שאנחנו עושות חנוכת בית, ושם הפתעתי את מאיה".

באותו היום הגיעו עשרות אורחים אל בית השתיים. בשלב מסוים נכנסה בן לחדר של בתה. "הבת שלי אמרה לי לצאת אל האורחים", מספרת בן, "כשיצאתי מהחדר, היה חשוך ומלא אורות פנסים של הטלפונים. חיכתה לי שם עוגה, עליה נכתב 'התינשאי לי?' ואתי התרגשה מאוד. ברור שהסכמתי. די מהר הבנתי שזה זה, קלטנו שיש מלא הבנה בינינו. כל אשה רוצה להתחתן ואנחנו רוצות לקבל את הזכויות שלנו כמו סטרייטים. גם לנו מגיע להתחתן כמו כולם ואנחנו רוצות לעשות עוד ילד ורצינו שזה יהיה במסגרת הנישואים, מסודר".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב: "הד הקריות".

 

צילום: דורון גולן
מאיה בן ואתי אסיס צילום: דורון גולן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות