fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צמד חמד

עושה רושם שהשנה יהיו לצור שלום שני סקוררים, יוני מששה ושגיא סבג, שלא מפסיקים להבקיע. בשישי הבא הליגה יוצאת לדרך, מכבי צור שלום תגיע לאתא כפייבוריטית
יוני מששה
פגיעה בול של עופר מזרחי. יוני מששה (צילום: איסר רביץ)

בעוד שבוע יעלו עירוני קרית אתא ומכבי צור שלום לדרבי סוער כבר בפתיחת הליגה. לראשונה מזה שנים תהיה זו דווקא צור שלום שתגיע כפייבוריטית, אחרי עונה קשה שאתא חוותה, לעומת עונה יחסית מוצלחת של צור שלום, שהסתיימה במקום השישי המכובד.

יוני מששה
פגיעה בול של עופר מזרחי. יוני מששה (צילום: איסר רביץ)

העונה, גם אם הם לא מצהירים על זה, בצור שלום מפנטזים על פלייאוף עליון, ובפלייאוף כמו בפלייאוף, הכול פתוח.

אתמול (שלישי) יצאו שחקני צור שלום למחנה אימון של שלושה ימים בטבריה, וביום שישי  הם אמורים לחזור הביתה.

בקבוצה עדיין שוקלים את החתמתו של שחקן נוסף שהשאיר רושם טוב באימוני הקבוצה בתקופה האחרונה. מדובר בחלוץ יהודי אוקראיני, עולה חדש שלא מדבר עברית עדיין, אבל בשפת הכדורגל הוא שולט היטב והוא הוכיח את זה במשחק אימון של צור שלום נגד עירוני נשר מליגה ב', שהתקיים ביום חמישי שעבר, בו כבש את אחד השערים.

שגיא סבג, שנמצא בכושר טוב המשיך במומנטום וכבש גם הוא שער, אבל מי שהכי הרשים, ללא ספק, ונראה כמו פגיעה בול של המאמן עופר מזרחי הוא יוני מששה חלוץ הרכש הצעיר, שכבש צמד בניצחון 0:5 של צור שלום.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות