fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשרה מיליון שקלים יושקעו במרכז קרית אתא

במסגרת המדיניות לפיתוח תשתיות ברחבי העיר, יזם ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ, תכנית רחבת היקף לשיפוץ וחידוש של חזית מרכז העיר.

במסגרת התוכנית מתבצעות עבודות שדרוג של רחוב העצמאות ,הנחשב לציר מרכזי בכניסה לעיר ולמוקד בילוי ופנאי. העבודות מבוצעות במסגרת תהליך כולל של התחדשות מרכז העיר, שנועד להעניק לבעלי העסקים מעטפת שתמריץ ותמנף את עסקיהם וכמובן תאפשר לתושבי העיר חווית קניות ובילוי במרכז העיר.

העבודות כוללות התקנת עמודי תאורה חדשים ומעוצבים, הצבת ספסלים הפזורים לאורך הרחוב לנוחיות התושבים, שדרוג המדרכות והשלמת הריצופים ופיתוח נופי הכולל עבודות גינון נרחבות ושתילת שדרות עצים. הצפי לסיום העבודות הוא בעוד כשלושה חודשים בעלות של כעשרה מיליון שקלים.

במסגרת התוכנית צפוי מרכז העיר לקבל מראה אחיד, עדכני ומודרני ועל כן בעלי העסקים במרכז העיר מתבקשים לתאם את התקנת השלטים והציוד החיצוני מול העירייה במטרה להימנע מדוחות.

לדברי פרץ: "התוכנית להחייאת מרכז העיר היא מרכיב מרכזי וחיוני בתוכנית הצמיחה של העיר. מדובר בתכנית רב שנתית שמטרתה להפוך את מרכז העיר למרכז עירוני תוסס ופעיל. מטרת הפרויקט היא ובמקביל להעלות את רמת החיים, התעסוקה, המסחר, התיירות והבילוי במרכז העיר."

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות