fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני קרית אתא: מקווים להתסער גם על אסי גלבוע

שני הפסדים רצופים הכניסו את עירוני קרית אתא לסיר לחץ. ביום שישי כל הלחץ התפרק על כרמיאל/צפת. ביום שישי תצא אתא למשחק חוץ נגד אסי גלבוע. שני המאמנים, עודד קוטר וברוך ממן, אימנו עד לפני כחודשיים, בצד השני של המתרס
כבש צמד. יקי ויצמן
כבש צמד. יקי ויצמן (צילום: אפרת פראנק)

אחרי שני הפסדים רצופים התייצבה ביום שישי מכבי עירוני קרית אתא למשחק ביתי נגד מ.ס. כרמיאל/צפת בידיעה שעוד הפסד עלול לדרדר אותה בטבלה ולהכניס אותה למשבר עמוק. חניכיו של עודד קוטר פתחו מצוין וכבר אחרי 20 דקות עלו ליתרון 0:2 משערים של יקי ויצמן, ושחקן הנוער סעיד דיאב. אתא שיחקה טוב והגיעה למצבים נוספים, אך בדקה ה-30 האורחים חזרו למשחק בשער מצמק 2:1. זו גם הייתה תוצאת המחצית הראשונה.

עלה מהספסל וכבש. אלמוג אוחיון
עלה מהספסל וכבש. אלמוג אוחיון (צילום: איסר רביץ)

עם תחילת המחצית השנייה ביצע מאמן כרמיאל/צפת יצחק בוזורגי צעד מאוד חריג בליגות הכדורגל, כשביצע שלושה חילופים בו זמנית. בכך הביע המאמן כלפי שחקניו את חוסר שביעות רצונו ממשחקם. זה כנראה לא עשה שום רושם על השחקנים שלו. דווקא קרית אתא כבשה במחצית השנייה עוד שני שערים, לעומת אפס, ובסיום המשחק רשמו המקומיים ניצחון גדול 1:4. יקי ויצמן בשערו השני במשחק והצעיר אלמוג אוחיון, ששולב במהלך המחצית השנייה, כבשו את השערים. אגב ויצמן ואוחיון הם המבקיעים המצטיינים של הקבוצה עם שישה שערים כ"א. גם בגביע כל אחד מהם כבש שני שערים.

כבש צמד. יקי ויצמן
כבש צמד. יקי ויצמן (צילום: אפרת פראנק)

קוטר ביצע מספר שינויים בהרכב של הקבוצה, ירו פלקושצ'נקו וחליל ראג'ב חזרו להרכב לאחר שנעדרו בגלל פציעות, אוחיון כאמור ירד לספסל, אך תרם את חלקו כשנכנס למשחק. "בגדול יש לי שחקנים שהם באותה רמה, לכן אין לי שום בעיה לבצע שינויים", אמר קוטר בעניין והוסיף: "אני סומך על כל השחקנים ובכל משחק אני עולה בהתאם לנדרש ספציפית לאותו משחק, הכול משיקולים מקצועיים נטו. זה יפה שאלמוג נכנס במחצית השנייה, שיחק טוב ואפילו כבש, זה אומר שאין שום בעיה בעניין".

קוטר מדגיש את חשיבות הניצחון ומציין כי המטרה הייתה ונשארה להישאר בליגה, זה כל מה שמעניין אותו והוא מקווה ששחקניו ימשיכו להפגין יכולת גבוהה ובעיקר ימשיכו לצבור נקודות. למזלו של קוטר ושל הקבוצה כולה כל שאר הקבוצות בתחתית, למעט מכבי צור שלום, שעשתה ניצחון גדול, הפסידו נקודות. זה אומר שאתא, שמדורגת במקום ה-12, פתחה פער של חמש נקודות מהקו האדום וגם מהמקום ה-14, שמוביל בתום העונה למשחקי מבחן. לאתא 24 נקודות, לדלית אל כרמל (מקום 15) ומכבי כפר כנא (מקום 14) 19 נקודות. תוסיפו לזה את הפרש השערים של אתא, שהוא הרבה יותר טוב, והוא כמעט שווה ערך לנקודה, ותבינו שסוף השבוע שעבר האיר פניו לקבוצה.

ביום שישי בשעה (13:30) תשחק אתא במשחק חוץ נגד אסי גלבוע.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות