fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני קרית אתא כדורעף: חגגו אליפות

מחלקת הכדורעף של עירוני קרית אתא חגגה אתמול באולם הביתי בגבעת הרקפות את הזכייה באליפות הליגה הלאומית והעלייה לליגת העל. החלו ההכנות לעונה הבאה
אנה יביסקובה ונטשה קרוק
מצפים שיחזרו לשחק בקבוצה. אנה יביסקובה ונטשה קרוק (צילום: איסר רביץ)

קבוצת הגברים בכדורעף של הפועל עירוני קרית אתא גברה בחמישי שעבר על ק.ק. תל אביב, במשחק חוץ, בתוצאה 0:3. אתמול ארחה אתא את אס"א באר שבע, במשחק הביתי האחרון לעונה זו, וקברניטיה חגגו את הזכייה באליפות ואת עליית הקבוצה לליגת העל.

אנה יביסקובה ונטשה קרוק
מצפים שיחזרו לשחק בקבוצה. אנה יביסקובה ונטשה קרוק (צילום: איסר רביץ)

בכירי איגוד הכדורעף היו אמורים להשתתף בשמחה, היו"ר חנן בן דור, שהיה אמור להגיע עם צלחת האליפות, מנכ"ל האיגוד יניב נוימן, אותו אפשר להגדיר יקיר המועדון, היה אמור להגיע גם כן. הנהלת המועדון התייצבה בהרכב מלא עם: היו"ר יעקב טאוב, המנכ"ל אלון אלפיה וד"ר חנן בן עוז. הרבה שבחים מגיעים להנהלה שעשתה עבודה מעולה בשנתיים האחרונות. ההנהלה שמה לעצמה מטרה להחזיר עטרה ליושנה על ידי טיפוח דור צעיר איכותי. העבודה בשטח מוכיחה כי האגודה נמצאת בכיוון הנכון. בד בבד היה חשוב להנהלה ששתי הקבוצות הבוגרות, נשים וגברים, יתברגו בצמרת ויאבקו על התארים כדי להיות מודל לחיקוי לדור הצעיר. גם בזה האגודה הצליחה בגדול. העונה הייתה עונת שיא כאשר הנשים זכו בדאבל והגברים עלו לליגת העל. 

בינתיים החלה ההנהלה בהכנות לעונה הבאה. שני מאמנים מועמדים כרגע לאמן את הקבוצה, יש להניח שאחד מהם יוחתם לתפקיד, שניהם קשורים למועדון. הראשון, אורי שפירא, דמות מיתולוגית במועדון מתקופתו של מקים הקבוצה משה אלפיה, שאימן גם את הקבוצות של המועדון וגם את נבחרות בית ספר רוגוזין. שפירא אימן בעונה האחרונה בהוד השרון והוא נחשב למאמן ברמה גבוהה.

המועמד השני הוא שחקן הקבוצה בשנתיים האחרונות גיא שמאי הוותיק. שמאי גדל בקריה והחל את דרכו בנבחרת בית ספר רוגוזין, אחר כך שיחק בקבוצת הגברים וזכה איתה בדאבל. בהמשך הוא עשה סבב בין הקבוצות הבכירות בארץ והמשיך לזכות בתארים. הוא משחק בתפקיד ליברו ואוהב את המועדון עוד מתקופת ילדותו.

ההנהלה קיימה מגעים גם עם שחקנים, בתוכם שניים מהדאבליסטית הטרייה הפועל מטה אשר: שלו סעדה ושון קסל, ויש להניח שהם ישחקו בקבוצה בעונה הבאה. בנוסף התקיימה פגישה עם איליה גולדרין, בנו של מאמן הקבוצה העונה גנאדי גולדרין, שמשחק בקבוצת המחוננים של פנימיית וינגייט, ונחשב לשחקן כשרוני מאוד.

בקבוצת הנשים אין חדש, גל גלילי ימשיך לאמן. המגמה הכללית היא להצעיר את הקבוצה ולשם כך נמצאת הקבוצה במשא ומתן עם אלה סעדה וסופי סטריקוב, הראשונה אחותו של שלו, שעשוי להצטרף לגברים, והשנייה גדלה בקרית אתא ושיחקה בנבחרת בית ספר רוגוזין. שתיהן מפנימיית המחוננים שמסומנות כשחקניות מבטיחות. בנוסף תעשה ההנהלה כל מאמץ להחזיר לעונה הבאה את שתי הזרות המעולות, הבלרוסית נטשה קרוק והאוקראינית אנה יביסקובה, שהיו דומיננטיות מאוד בקבוצה בעונה שהסתיימה ויש להן חלק חשוב בזכייה בדאבל.

מאידך הזרה השלישית, הפולניה איבונה ואליגורה, לא נמצאת בתוכניות של הקבוצה לעונה הבאה, למרות שנקלטה בצורה נהדרת, כמו שתי הזרות האחרות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות