fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני קרית אתא יצאה בזול

מחר (שישי) עירוני קרית אתא תצא למשחק חוץ נגד השביעית בטבלה מועדון ספורט טירה, שרחוקה ממנה 2 נקודות.

בתום שלושה מחזורים נפגשו בשישי שעבר בקרית אתא שתי קבוצות צמרת של ליגה א' צפון למשחק מסקרן מאוד. הקבוצה האורחת מ.ס. רובי שפירא חיפה התייצבה למשחק כשהיא מדורגת במקום הראשון עם מאזן מושלם של 9 נקודות. עירוני קרית אתא, אחרי ניצחון חוץ שני העונה, הגיעה למשחק מהמקום החמישי עם 6 נקודות. משמע, ניצחון מינימלי של אתא היה מקפיץ אותה מעל רובי שפירא חיפה, בגלל הפרש שערים טוב יותר.

התפאורה במגרש הייתה משולמת, כ-800 צופים, רובם באדום, אוהדי רובי שפירא חיפה הגיעו למשחק, הייתה גם כמות יחסית גבוהה ביציע של קרית אתא, כ-300 צופים, אבל בכל מה שקשור לעידוד במהלך המשחק אין להשוות בין הקהלים. האוהדים של רובי שפירא חיפה לא הפסיקו לשיר ולעודד משך 95 דקות ויצרו אווירה ססגונית יפה.

המשחק נפתח בקצב מצוין, עם המון עבירות, בעיקר מהצד של חיפה. חניכיו של עודד קוטר היו אגרסיביים במיוחד, אבל בדקה ה-12 הם נכנעו לשער מוקדם של הבלם בר אלסברי, שנגח לרשת מתרגיל קרן קצר. חניכיו של אבי סבג, המאמן החדש של קרית אתא, נכנסו לאקסטזה והמשיכו לתקוף, אך תוך דקות האורחים התאוששו ועד סוף המחצית הראשונה המשחק היה שקול, עם מצבי הבקעה בשני הצדדים.

ataregel01
שחקני אתא והמאמן רגע אחרי הבקעת השער של בר אלסברי (צילום: איסר רביץ)

עד אמצע המחצית השנייה לא היו אירועים מיוחדים, אבל החל מהדקה ה-70 הפעילו האורחים מחיפה לחץ על שער קרית אתא. מאמן אתא ביצע חילופים שלא חיזקו את הקבוצה. הוצאתם של שחקנים טכניים בדמותם של ראול גורושמוב ושלום עקיבא הוציאה את העוקץ מהקישור המקומי ואתא עברה למגננה עד תום המשחק, מבלי יכולת להחזיק בכדור. בדקה ה-75 כבש מלך השערים של חיפה שלומי בן עשור המצוין שער שוויון מוצדק לחלוטין. חיפה המשיכה לתקוף במרץ, אבל אז ביצע מאמן חיפה חילוף תמוה כשהוציא את בן עשור, שכל זמן ששיחק סיכן את שער קרית אתא. במקומו שולב מראדונה דיבי.

בעשר הדקות האחרונות, פלוס חמש דקות תוספות הזמן, היו לחיפה עוד ארבע הזדמנויות מצוינות להבקעה, אך כולן הוחמצו, חלקן נהדפו על ידי השוער המצוין עומרי אלון וחלקן נבעטו מעל השער, גם מול שער ריק, והמשחק הסתיים בתיקו 1. אתא בהחלט יכולה להיות מרוצה מהתוצאה.

ataregel02
משחק קשוח ואגרסיבי. השופט עבד קשה (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות