fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני קרית אתא יוצאת לדרך

בשעה טובה ומוצלחת תפתח היום (ראשון) קבוצת הכדורגל של עירוני קרית אתא את אימוניה לעונת המשחקים הקרובה
עונה לא קלה מצפה לו. אורן פלאש (צילום: איסר רביץ)

רק בימים האחרונים נסגרו דברים בקבוצת הכדורגל של עירוני קרית אתא וכבר היום (ראשון) תחל הקבוצה להתאמן לקראת העונה החדשה. תקציב הקבוצה פחת בצורה משמעותית, ולפיכך רק מאמן אחד היה המועמד הריאלי לאימון הקבוצה, אורן פלאש, תושב הקריה, שאימן אותה בעונה שעברה. כבר בסוף העונה שעברה נאמר לפאלש שהוא אמור להמשיך, אלא שעד שהתקבלה החותמת הסופית התברר לפלאש כי אין קבוצה, כי כל שחקני הרכש ברחו לקבוצות אחרות. נותרו מהסגל הבכיר רק יוחאי כהן, ליאור דהן והשוער מתן זלמנוביץ.

עונה לא קלה מצפה לו. אורן פלאש (צילום: איסר רביץ)
עונה לא קלה מצפה לו. אורן פלאש (צילום: איסר רביץ)

בשבוע שעבר סגרו בקבוצה מוחמד שחברי (27), קשר אחורי ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר קנא. בנוסף הצטרף לקבוצה אדיר דיין (29) שמשחק כקשר 50/50. שחקן מצוין, מאוד מנוסה בליגה א', שחקן מוביל. הוא שיחק בעונה הקודמת בהפועל בית שאן. עוד שחקן שקרוב לחתימה הוא הצעיר אחמד סבע (21), אחיו של דיא סבע, חלוץ מכבי נתניה.

פרט לאלה פלאש מעוניין להחתים עוד שחקנים, בהתאם למגבלת התקציב והוא מחפש בעיקר חלוץ ובלם ועוד שחקנים בעמדות שונות. בינתיים מתקיימים מבחנים ולאימון הראשון יוזמנו גם מספר שחקני נוער מהמועדון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות