fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני קרית אתא החתימה 9 שחקני רכש

זה מתחיל להזכיר לנו את הקיץ שעבר. הנהלת עירוני קרית אתא עובדת במרץ בשבועות האחרונים ומחתימה שחקני רכש חדשים מצוינים, לפחות על הנייר, בקצב מטורף. יש לקוות שהפעם זה יצליח להם

כולם זוכרים את מסע הרכש הגדול שעשתה הנהלת עירוני קרית אתא בקיץ הקודם. ההנהלה עשתה ניקוי אורוות והביאה למעלה מ-10 שחקני רכש חדשים, רובם עם רקורד מוצלח כשחקני הליגה הלאומית. המטרה הייתה להגיע לפלייאוף העליון ועלייה לליגה הלאומית. הפתיחה הייתה נוראית, הקבוצה התדרדרה לתחתית, החליפה מאמן והשתפרה, ובסוף הפתיעה אפילו את עצמה ונכנסה לפלייאוף העליון. זה הסתיים בהפסד במשחק הראשון של הפלייאוף, אך בקבוצה העדיפו לזכור את הסיום של העונה ולשים בצד את תחילתה.

שנה חלפה, רוב שחקני הרכש של העונה שעברה עזבו, או שוחררו, והנהלת הקבוצה החלה במסע רכש חדש. נכון לכתיבת שורות אלה הוחתמו 9 שחקנים, כולם טובים, קחו אוויר: ערן סספורטס _- בלם שהגיע מעירוני נשר. מאור סיסו – בלם, שיחק בעונה שעברה בעירוני נשר. טל בויס – מגן ימני, שיחק בכפר כנא. נירן רוטשטיין – מגן שמאלי, שיחק במגדל העמק. בר אלסברי – קשר אחורי, שיחק בהפועל הרצליה. קובי חסן – קשר התקפי, שיחק בהפועל הרצליה. שלום עקיבא – קשר התקפי, שיחק בעירוני טבריה. עידן שפשה – חלוץ, שיחק בעירוני טבריה. תומר שריקי – חלוץ, שיחק בבקה אל גרבייה. יש כוונה לצרף עוד שחקן, אולי שניים. המטרה להחתים חלוץ. יתכן גם שהחלוץ מתן נחמני, ששיחק בעונה שעברה ימשיך לעונה נוספת.

שימו לב לרשימת העוזבים, היא לא פחות גדולה: שחר סימן טוב, גבע ברקאי, שגיא גידיץ, שחף הלמן, יוני טננבאום, אור שלזינגר, שחר בלילטי, משה אליעוז, טרס שולקובסקי, שי דהן וחן ידען.

ataregel01
סיים את דרכו בקרית אתא. שחר סימן טוב (צילום: איסר רביץ)

נשארו בקבוצה: השוער עומרי אלון, הקפטן יוחאי כהן, נירן מגירה, ליאור דהן, עומר קציר, עידן גראד, אמג'ד נמרי ומספר שחקנים צעירים שגדלו במחלקת הנוער.

עושה רושם שבקבוצה למדו את לקחי העונה שעברה והחתימו שחקנים מצוינים שמתאימים לליגה א', בניגוד לעונה שעברה שבה הוחתמו שחקנים בכירים, רובם מהליגה הלאומית. הפעם לא יהיו הצהרות מפוצצות, אבל בהחלט יש מקום לאופטימיות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות