fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני קרית אתא הבטיחה עונה נוספת בליגת העל בכדורעף

רק שמונה מחזורים חלפו מפתיחת העונה ובעירוני אתא מסמנים V גדול, אחרי הניצחון השבוע בירושלים 0:3
עמדנו בציפיות. אורי שפירא (צילום: אפרת פראנק)
עמדנו בציפיות. אורי שפירא (צילום: אפרת פראנק)

הנהלת הפועל עירוני קרית אתא כדורעף ומאמנה, אורי שפירא, בהחלט יכולים להיות מרוצים מהצלחתה של קבוצת הגברים. הקבוצה שחזרה העונה לליגת העל, אחרי שלוש עונות בליגה הלאומית, הציבה לעצמה מטרה ברורה – לשמור על מקומה בליגה הבכירה. בקבוצה איש לא האמין שהמטרה הזו תושג כבר אחרי שמונה מחזורים, הרבה לפני תום העונה.

ביום שלישי השבוע יצאה הקבוצה למשחק חוץ נגד הפועל ירושלים, שאותה ניצחה בסיבוב הראשון בבית 0:3. גם הפעם הסתיים המשחק בניצחון קליל של אתא 0:3 (19:25, 18:25, 17:25), כמעט העתק מושלם של המשחק הראשון העונה.

אלכסנדר סורולוב, כריסטיאן אימהוף ואנריקה (קיקה) סטרוצ'וק בלטו, אבל מעל כולם בלטו שני החיילים איליה גולדרין, שהצטיין בעיקר במכות פתיחה מצוינות, והליברו לאון בלכמן, עם קבלה מצוינת.

אחרי שמונה מחזורים אתא מדורגת במקום השישי עם 10 נקודות, ירושלים מדורגת במקום השביעי עם 3 נקודות, ואחרונה מדורגת אליצור הוד השרון עם אפס נקודות. עד תום העונה הסדירה נותרו שישה משחקים ואחר כך יחל הפלייאוף, כאשר שש הראשונות יעלו לפלייאוף העליון ושתי האחרונות ישחקו על הזכות לשמור על מקומן בליגת העל, אחת מהן תרד בתום הפלייאוף לליגה הלאומית. לפיכך ברור שאתא תשחק בפלייאוף העליון.

שפירא נשמע מרוצה אחרי המשחק והוא יודע בדיוק מה הכיוון מעכשיו ועד תום העונה: "שיחקנו טוב, הקבוצה עמדה בציפיות והפער נראה די מבטיח. מעכשיו ניתן לצעירים לשחק כדי שיצברו ניסיון".

ביום שלישי (10.12) בשעה 19:30 תשחק אתא באולם נעמן נגד הדאבליסטית הפועל מטה אשר. לא כוחות.

עמדנו בציפיות. אורי שפירא (צילום: אפרת פראנק)
עמדנו בציפיות. אורי שפירא (צילום: אפרת פראנק)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות