fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עולים על ה-I WAY

סמוך לפתיחת איקאה, מתכוננים במרץ דותן שולמן ובני קרן לפתיחת קניון ה- I WAY שבבעלותם ויישאב לא מעט השראה ממרכז דיזיין סנטר בבני ברק. בשיחה עם "הד הקריות" הם מתייחסים לתחרות הצפויה, לעומס בקניונים ומרכזי הקניות באזור ולאפשרות שבועת הקניונים תתפוצץ
מרכז העניינים. ה-I WAY צופה על ביג
מרכז העניינים. ה-I WAY צופה על ביג

"בנדל"ן יש מונח שאומר: לוקיישן לוקיישן לוקיישן. ראינו שביום סביר זה הצומת הסואן ביותר במדינה, בו חולפים עשרות אלפי כלי רכב, כמאה אוטובוסים ומוניות וגולת הכותרת היא המטרונית, לה יש תחנה ליד המתחם. הבנו שהדבר הזה לכשעצמו, מבטיח תנועה וחשיפה"

מחר ב"הד הקריות":

מרכז העניינים. ה-I WAY צופה על ביג
מרכז העניינים. ה-I WAY צופה על ביג

בעוד כחודשיים, קצת אחרי פתיחת איקאה בצומת קרית אתא, ייפתח קניון ה-I WAY מול מרכז הקניות ביג. הבעלים, משפחת שולמן מקבוצת יצחקי ואיש הנדל"ן בני קרן, לו זה הפרויקט הראשון בו הוא שותף, לא היססו כשרכשו את הקרקע מחברת גב ים, למרות שהאזור רווי בקניונים. השבוע הם מסבירים ל"הד הקריותמדוע החליטו להגיע לכאן וכיצד ישנה הקניון הנוסף את הרגלי הצריכה באזור. 17 דונם, 50 חנויות לפני כשנתיים הגיע דותן שולמן, מבעלי קבוצת יצחקי, לראות את השטח שבסמוך לסניף גלידת תל חנן המיתולוגי בצומת קרית אתא.

קרן הציע לו לראות את האזור ושולמן שזכר את הגלידרייה מימי ילדותו, נענה והגיע. בתוך ארבע דקות הוא החליט לבנות במקום מרכז מסחרי רחב ידיים. "כשהייתי ילד היינו נוסעים לכל הנופשים במלון קרלטון נהריה", סיפר שולמן השבוע, "בדרך חזרה היינו עוצרים בגלידת תל חנן. כשהגעתי למקום לקח לי ארבע דקות להחליט שאני לוקח את המגרש".

השטח היה שייך לחברת גב ים, ושולמן ראה מספר דברים שעזרו לו להחליט להקים בו מרכז מסחרי. "ראיתי פה כמה גורמים, ביניהם החזון של ראש עיריית חיפה יונה יהב, המטרונית וכביש עוקף קריות. באזור חיפה יש את עיר ההר ועיר המפרץ, והשטח הזה הוא מרכז העסקים הראשי של עיר המפרץ. ראיתי את ביג שממוקם מעבר לכביש, היו שמועות על הקמת איקאה באזור וראיתי פה תנועה רצינית של כלי רכב, בחשיפה כזו לא נתקלתי. יזם צריך את היכולת לדמיין ואני ראיתי איך זה קורה. כשהאזור מבחינה תחבורתית הוא נכון, הכל מסתדר".

בהמשך התבקש קרן לקחת חלק במיזם והפך לאחד מהבעלים של ה-I WAY. הקניון, שייפתח בעוד כחודשיים, משתרע על 17 דונמים, מתוכם 25 אלף מ"ר בנוי. יהיו בו כ-50 חנויות ו-600 מקומות חנייה במגרש במפלס הקרקע ובמגרש בקומה הראשונה. במרכז נבנו שתי קומות מסחריות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות